Сторінка 72 з 130
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 15 грудня 2019, 16:22
LWIEV
Olek писав: ↑15 грудня 2019, 01:38
Lwiev, підкажіть, будь ласка, де ви побачили інформацію про зміну крісел. Не можу знайти
http://m.airporthaber.com/thy-haberleri ... arari.html
+ гуглтранслейт
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 18 грудня 2019, 11:09
Monarh
From Kiev(KBP) to Chicago(ORD) starting at USD 529
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 18 грудня 2019, 11:13
Alександр
Monarh писав: ↑18 грудня 2019, 11:09
From Kiev(KBP) to Chicago(ORD) starting at USD 529
Це перемога чи зрада?
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 18 грудня 2019, 17:17
converj
це буденність
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 18 грудня 2019, 17:18
Alександр
converj писав: ↑18 грудня 2019, 17:17
це буденність
Ось з цим згоден
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 19 грудня 2019, 11:45
LWIEV
А бізнес дуже дорогий. ЛХ ґруп ~35-50 тис, ТК ~60-80 тис.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 19 грудня 2019, 11:49
Inguri
Лукум з горішком так і не дають?
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 19 грудня 2019, 11:52
Alександр
Inguri писав: ↑19 грудня 2019, 11:49
Лукум з горішком так і не дають?
Да, не вернули)
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 25 грудня 2019, 19:52
Alександр
LWIEV писав: ↑19 грудня 2019, 11:45
А бізнес дуже дорогий. ЛХ ґруп ~35-50 тис, ТК ~60-80 тис.
У ЛХ групп вообще хороший ценник на бизнес в ту сторону
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 18:08
AlexK
Цікава стаття. Через переїзд у новий аеропорт у THY суттєво зросли operating cocsts, серед іншого—через збільшення taxi distances великою територією аеропорту.
https://simpleflying.com/turkish-airlin ... us-sabiha/
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 18:12
Alександр
Есть такое. Не только турки жалуются. Просто у других авиакомпаний, для которых это не базовый аэропорт, не так критично влияет на показатели. Растояния для руления там, действительно, конские
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 18:20
popTAB
Як на мене то самий час THY вийти до мікрохвона і попросити в держави доплату за те що збудували новий аеропорт з довшими руліжками, які треба їм тепер об'їжджати!

Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 18:26
makor
Ну государство им и так годами помогает, к чему сарказм)
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 18:30
Alександр
Уж кому кому, а не THY пенять на государство
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 20:49
Honduras
makor писав: ↑27 грудня 2019, 18:26
к чему сарказм)
МАУ- облёт)
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 21:09
LWIEV
Alександр писав: ↑27 грудня 2019, 18:12
Есть такое. Не только турки жалуются. Просто у других авиакомпаний, для которых это не базовый аэропорт, не так критично влияет на показатели. Растояния для руления там, действительно, конские
Це тимчасово з трьох причин:
1) Будівля терміналу зміщена на схід в той час як робочі смуги - крайні з західного боку. Через якийсь час буде збудований другий термінал і ще 4 злітно-посадкові смуги і час добирання літаків до смуг різко знизиться.
2) Пілоти, наземні служби і т д, всі мають звикнути до нового аеропорта. Тому диспетчери ведуть всі борти "по книжці" прокладеними маршрутами, часом "змійками" на руліжних смугах, навіть якщо в цьому немає операційної потреби. Винятки бувають коли запізнюються далекомагістральні рейси. Тоді, щоб уможливити пересадки, борти ведуть навпростець, час від приземлення до ґейта може складати 7-8 хв, що для хаба цілком нормально. Це на згадку про два пошкоджені на рівному місці в Ататюрку борти в останній рік функціонування пасажирського аеропорта. З часом трафік зросте, інфраструктура розвинеться, досвіду буде більше, всі акліматизуються, буде більше зрізань кутів.
3) В Новому аеропорту немає заторів на виліт, ні довгих очікувань на посадку, які були в Ататюрку, тому щось в статті не до кінця проаналізовано. Літак, який 12-й в черзі на зліт може простояти з увімкненими двигунами 30-40 хв. В Ататюрку півгодини - це було звичне явище.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 21:25
LWIEV
popTAB писав: ↑27 грудня 2019, 18:20
Як на мене то самий час THY вийти до мікрохвона і попросити в держави доплату за те що збудували новий аеропорт з довшими руліжками, які треба їм тепер об'їжджати!
Я читаю їхні річні та квартальні звіти і перестав іронізувати над ними, коли побачив як геть новий (!) менеджмент, який, як футбольну команду Пахтакор в СРСР, зібрали за три секунди звідки могли на турецькому ринку, почав працювати. Під час спроби перевороту старий менеджмент недостатньо лояльно себе проявив і його звільнили з вовчими білетами. СFO виїхав на Захід і казав в інтерв'ю Блумбергу, що зачистка була такою тотальною і раптовою, що новий менеджмент у взаємодії з зовнішніми контрагентами підхоплював з їхніх слів, а не з інституційної пам'яті компанії. За короткий проміжок часу обвалився O&D трафік до/з Стамбула, міцні позиції у Туркішів залишились тільки на транзиті. І при цьому після $700 млн збитків вже наступного року компанія показує $900 млн прибутку.
У нас просто немає такого управлінського ринку в Україні, щоб в такій корпоративній махіні при безперервних операціях здійснити "пересадку таланту" і все ожило.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 27 грудня 2019, 22:03
Olek
Тобто новий менеджмент виявився нормальним?
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 28 грудня 2019, 02:18
manjeroke
Щось мне забувайте що там пів країни на одну компанію працює і щось мені підказує що вони як і наші вміють грати показниками
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Додано: 28 грудня 2019, 06:47
LWIEV
Olek писав: ↑27 грудня 2019, 22:03
Тобто новий менеджмент виявився нормальним?
Технократично професійним - так. Вони дуже швидко оптимізували мережу (в тому випадку - ще сильніше вкорінились на обслуговуванні з однією пересадкою третьорядних ринків, де не було конкуренції), змінили логіку конкуренції ємностями (тоді на Київ та інші ключові європейські ринки стали постійно давати широкофюзеляжники, що прибило спроможність інших на лінії заробляти з паритетними цінами), підвищили операційну ефективність.
Я можу помилятись, але мені здається, що попередній СЕО мав візію ТК як глобально конкурентного перевізника, що було потрібно після років проблем і зневіри. 20 років тому уявити собі, що Туркіші будуть на рівних чи навіть зверхньо дивитись на Люфтів було б фантастикою. А потім це сталося. Новий менеджмент не такий сильний у візії, але чудово відчуває бізнес-можливості. Вони зсунули Туркішів ближче до близькосхідної трійки, але залишили їх європейською компанією.
Ну, і не треба забувати, що в Туреччині крупні корпорації страшенно заполітизовані. Туркіші - це близький партнер Ердогана, його улюблений приклад успіху. Пегасус ближчий до опозиції, через що періодично вигрібає по повній програмі і щораз мусить знаходити нові способи захисту свого бізнесу.