Сторінка 71 з 129
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 04 червня 2020, 12:02
mischko
Нідерланди:
National airports handled 98 percent fewer passengers in April
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 04 червня 2020, 18:33
Sentry
Греция останавливает перелеты Катарских авиалиний после того, как 12 пассажиров на одном рейсе сдали позитивный тест на коронавирус.
https://onemileatatime.com/greece-bans-qatar-airways/
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 04 червня 2020, 19:05
mischko
Як дуже часто буває з цим дивним "карантином" - прийняті рішення не мають під собою жодної епідеміологічної логіки, а от політики там хоч відбавляй.
Чому Греція заборонила польоти "державної" авіакомпанії Катару? Як відомо Катар і Туреччина ведуть в Лівії боротьбу на боці Загального Національного Конгресу (очолює Фаїз Сарадж), який вважається ООН офіційним урядом цієї Африканської країни і засідає в її столиці Триполі. Турецькі Байрактари (безпілотники, які Порох теж закупив для України) непогано колошматять ППО російського виробництва (закуплене через ОАЕ). В мережі є багато відосіків.
Проти нього воюють війська генерала Хафтара, який використовує Палату Представників Лівії як своє політичне прикриття. В союзниках у Хафтара Росія, ОАЕ, Єгипет... і Греція!
Навіщо цей конфлікт Туреччині і Катару? Вся справа у винятковій економічній зоні Лівії у Середземному морі. Туреччина хоче кришувати весь транзит газу трубопроводами із Близького сходу (а його там уже найшли навіть в Ізраїлі і на Кіпрі) до Європи. Для цього їй треба, щоб уряд Сараджа підписав угоду про її розмежування - тоді зони Туреччини і Лівії зімкнуться і ніхто без дозволу цих двох країн не зможе будувати газопроводи. По суті, Туреччина з уже існуючими проектами Турецького потоку і Набукко стане транзитним хабом для газу зі Сходу (в тому числі і Азербайджанського, а потенційно і Середньоазійського) в Європу. Про важливість газового ринку для Катару навіть говорити не буду - вони багато вклали в газовози і супутню інфраструктуру.
Звичайно, грекам це не дуже подобається, адже це ізолює частину "грецького світу" - острів Кіпр від решти Греції. А грецькі компанії мали великі плани на кіпрський газ (там якраз іде тяганина з Туреччиною і ТРПК за ці родовища). Ну і Ізраїлю не дуже подобається активність Катару, який в регіоні вважають схильним до співпраці з Іраном. Грецький міністр закордонних справ зустрічався з Хафтаром у його столиці Бенгазі:
In a statement issued by Greece’s Foreign Ministry, Dendias said that ”I had the pleasure of visiting Benghazi and meeting with Lieutenant General Khalifa Haftar, the leader of the Libyan National Army (LNA), with whom we had a discussion on broader issues, including the two memoranda signed by the government of Tripoli with Turkey.”
https://greece.greekreporter.com/2019/1 ... its-libya/
А ви все ще думаєте, що карантин - це про носіння масок?
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 04 червня 2020, 20:17
makor
Как 11 дней отсутствия полетов на это повлияют? Иногда запрет полетов это всего лишь запрет полетов.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 04 червня 2020, 22:54
Krakowite
Китай разрешит больше международных рейсов в страну со следующими условиями:
1. Каждый перевозчик может выбрать 1 маршрут/ 1 страна/ 1 рейс в неделю.
2. Система вознаграждений:
а. Если в течение 3 недель на этом рейсе не будет зарегистрировано положительного случая COVID-19, авиакомпания может увеличить частоту до 2 в неделю.
б. Если количество положительных случаев достигает 5, 1 неделя бан.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 04 червня 2020, 23:50
mischko
makor писав: ↑04 червня 2020, 20:17
Как 11 дней отсутствия полетов на это повлияют? Иногда запрет полетов это всего лишь запрет полетов.
У мене зустрічне питання - як заборона польотів конкретної а/к впливає на непоширення вірусу з конкретного вогнища зараження? Чи вони з Катару летіли (а навіть і якщо так, є ж варіанти з транзитом, ті самі турки відкривають Грецію).
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 00:42
Krakowite
EasyJet has announced plans to resume flights on 75% of its route network by the end of August.
The budget airline, which is commencing limited services this month, said it would operate half of its 1,022 routes in July and 75% in August, although with lower frequencies.
Last month, the company unveiled plans to axe up to 4,500 jobs due to the drop in demand caused by the coronavirus pandemic.
Meanwhile, the airline is also expected to lose its place on the FTSE 100 index following the collapse of its share price
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 09:37
makor
mischko писав: ↑04 червня 2020, 23:50
У мене зустрічне питання - як заборона польотів конкретної а/к впливає на непоширення вірусу з конкретного вогнища зараження? Чи вони з Катару летіли (а навіть і якщо так, є ж варіанти з транзитом, ті самі турки відкривають Грецію).
Тем что позитивный тест до 15 июня повод отменить полёты, а после 15 нет. Почему в украине после 15 июня полёты разрешат а до 15 нет?)
Турция откроет Грецию того же 15 июня. Что и катар начнёт опять летать
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 10:52
Ferrari
По Турции с Грецией не все так однозначно...
Министр обороны Греции Никос Панайотопулос заявил, что страна готова к любым сценариям, учитывая напряженность с Турцией, в том числе к военному конфликту.
https://www.eurointegration.com.ua/rus/ ... 5/7110752/
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 12:47
mischko
Несподіваний collateral damage для нашого суспільства спричинений падінням авіатрафіку.
Літаки і круїзні кораблі збирали метеорологічну інформацію, яка згодом оброблялася.
Зараз літати і плавати стали менше, відповідно погіршилася якість вхідних даних на основі яких метеорологи передбачають стихійні погодні явища.
A Drop in Commercial Flights Is Bad for Hurricane Forecasts
Passenger jets and cruise ships normally gather key weather data. But full docks and empty skies make it hard to predict the details of incoming storms.
https://www.wired.com/story/a-drop-in-c ... forecasts/
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:31
lim
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:33
Ferrari
Было предсказуемо продление. До 01.07 минимум. Но, как я понимаю, это рекомендация. Каждая страна сама решает окончательно? Или я ошибаюсь?
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:37
Sentry
Ferrari писав: ↑05 червня 2020, 14:33
Было предсказуемо продление. До 01.07 минимум. Но, как я понимаю, это рекомендация. Каждая страна сама решает окончательно? Или я ошибаюсь?
Не думаю, что рекомендация. При открытии внутренних границ (а с 15 июня они будут в основном открыты) открытие внешних даже одной страной равноценно общему открытию. Еще момент, на который нужно обратить внимание - там (предсказуемо) указано, что не для всех стран граница будет открыта сразу. Хочется верить, что Украина будет в первой очереди, но не факт.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:48
Ferrari
Да, логично. Влетев в Италию, при открытии внутренних границ в ЕС я могу поехать из Италии куда угодно.
По нам. Мне кажется, статистика у нас будет улучшаться в течение этого месяца. С завтрашнего дня установится метеорологическое лето. Будем надеяться на лучшее.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:53
lim
Sentry писав: ↑05 червня 2020, 14:37
Не думаю, что рекомендация. При открытии внутренних границ (а с 15 июня они будут в основном открыты) открытие внешних даже одной страной равноценно общему открытию.
Але ж це не означатиме, що ви зможете попасти на територію однієї країни, де буде бан, транзитом через іншу. Просто зроблять перевірки по паспорту перед посадкою на рейс, як це було в Ryanair до безвізу, там завжди на їх рейсах був Visa check і тобі ставили печатку/галочку на квитку (тоді для нон єу ще була особливість друкувати квитки), без цього чеку не пропускали на рейс. Тому щось подібне можуть і зараз придумати. Інше діло автівки і тд.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:58
Ferrari
Это, в свою очередь, скорее всего, ставит крест на транзите через страны ЕС в США. Именно по инициативе США
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 14:58
Bagach
То що, на 20-ті числа окрім Сербії та Мексики варіантів немає?
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 15:08
Sentry
Bagach писав: ↑05 червня 2020, 14:58
То що, на 20-ті числа окрім Сербії та Мексики варіантів немає?
Беларусь же.
Если серьезно, то есть надежда на остальные балканские страны. В частности, Хорватию. Уже сейчас туда могут без проблем приезжать граждане многих стран с целью отдыха, но не Украины.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 15:10
AZP
Bagach писав: ↑05 червня 2020, 14:58
То що, на 20-ті числа окрім Сербії та Мексики варіантів немає?
О Грузии много говорили, но они уже справку хотят и только группы будут пускать.
https://www.eurointegration.com.ua/rus/ ... 3/7110689/
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 05 червня 2020, 15:13
Bagach
Sentry писав: ↑05 червня 2020, 15:08
Bagach писав: ↑05 червня 2020, 14:58
То що, на 20-ті числа окрім Сербії та Мексики варіантів немає?
Беларусь же.
Если серьезно, то есть надежда на остальные балканские страны. В частности, Хорватию. Уже сейчас туда могут без проблем приезжать граждане многих стран с целью отдыха, но не Украины.
Білорусь - не варіант.
Таллінн, я так зрозумів, злітає, хоча Балтік мовчить і все у них по розкладу з 15 числа.
А хотілось б уже знати, чи брати квитки до Києва, і чи скасовувати київські готелі.