Сторінка 64 з 66
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 17:59
юра сармат
alex.s писав: ↑06 лютого 2022, 17:53
юра сармат писав: ↑06 лютого 2022, 17:45
…явно проситься КЛМ Амстердам—Львів—Амстердам 7р на тиждень,Е195,виліт з Амстердамі 22.30.зі Львова 05.50… ну.пані Романовська…
Думаете, она в Схипхоле слот найдет?
….думаю,треба стукати в двері.і взагалі то Львів вже думаю цікавий для КЛМ.ось в Краків вони літають 2—3 р на день,але там ще є Вроцлав,Познань ,Варшава,Гданськ ,а у нас один Киів…
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 18:21
Sentry
А почему вы думаете, что у КЛМ дела в Киеве идут настолько хорошо, что они мечтают о расширении в Украине? Имхо, в последнее время ЛХ Груп и по цене, и по расписанию, и по количеству удобных направлений для стыковки значительно выигрывает. И это с учетом помощи от МАУ по кодшерингу. В таких условиях расчитывать на расширение на неприбыльном рынке было бы не логично, с учетом ценности слотов в Схипхоле.
Лично у меня в 2013-15 годах больше сегментов было на КЛ\АФ, а на ЛХ Груп почти ничего, то последние года 3-4 все наоборот.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 18:48
popTAB
юра сармат писав: ↑06 лютого 2022, 17:45
…явно проситься КЛМ Амстердам—Львів—Амстердам 7р на тиждень,Е195,виліт з Амстердамі 22.30.зі Львова 05.50… ну.пані Романовська…
Тетяна Василівна нічого проти не має. Стукайте в KLM
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 19:13
Heiki
Sentry писав: ↑06 лютого 2022, 18:21
А почему вы думаете, что у КЛМ дела в Киеве идут настолько хорошо, что они мечтают о расширении в Украине? Имхо, в последнее время ЛХ Груп и по цене, и по расписанию, и по количеству удобных направлений для стыковки значительно выигрывает. И это с учетом помощи от МАУ по кодшерингу. В таких условиях расчитывать на расширение на неприбыльном рынке было бы не логично, с учетом ценности слотов в Схипхоле.
Лично у меня в 2013-15 годах больше сегментов было на КЛ\АФ, а на ЛХ Груп почти ничего, то последние года 3-4 все наоборот.
ну наскільки я розумію кодшеринг є тільки на Київ і Одессу. А Львів і решта міст можуть лише розраховувати на МАУ + розу.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 19:29
юра сармат
Sentry писав: ↑06 лютого 2022, 18:21
А почему вы думаете, что у КЛМ дела в Киеве идут настолько хорошо, что они мечтают о расширении в Украине? Имхо, в последнее время ЛХ Груп и по цене, и по расписанию, и по количеству удобных направлений для стыковки значительно выигрывает. И это с учетом помощи от МАУ по кодшерингу. В таких условиях расчитывать на расширение на неприбыльном рынке было бы не логично, с учетом ценности слотов в Схипхоле.
Лично у меня в 2013-15 годах больше сегментов было на КЛ\АФ, а на ЛХ Груп почти ничего, то последние года 3-4 все наоборот.
…моя суб’єктивна думка:1.КЛМ трохи взагалі забив на Україну.2.населення західної України набагато мобільніше чим решта(виняток киів).3.Західна Україна майже не літає через Киів(літає зі Львова ,Польші,Румунії,Угорщини ).4.ЛОТ,Туркіші,група Люфтів літом мають деколи по 9 вильотів на добу.5.Паспоток явно зараз росте,так що думаю КЛМ своїх паксів тут б знайшло на Е195….
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 19:31
grzegorz
3. Ну прям дуже спорне твердження. Часто літаю через Київ і часто зустрічаю там людей з Львова, ІФ, Тернополя, мабуть, частіше ніж з умовного Харкова.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 19:40
юра сармат
grzegorz писав: ↑06 лютого 2022, 19:31
3. Ну прям дуже спорне твердження. Часто літаю через Київ і часто зустрічаю там людей з Львова, ІФ, Тернополя, мабуть, частіше ніж з умовного Харкова.
….ну якщо вон летять в сторону Західної Європи.то це напевно великі шанувальники МАУ
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 19:42
grzegorz
Мова не йшлась саме про Зах Європу.
В контексті її то так, через Київ літати не особливо зручно в більшості випадків.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 лютого 2022, 19:51
Bagach
юра сармат писав: ↑06 лютого 2022, 19:29
3.Західна Україна майже не літає через Киів(літає зі Львова ,Польші,Румунії,Угорщини ).
Частіше літаю через Київ (конкретно з Борисполя), тому що:
1. З Києва більше прямих рейсів.
2. Більше варіантів пересадки на інші рейси у випадку відміни чи переносу свого рейсу.
3. Менша вірогідність відміни чи переносу рейсів через погану погоду.
Але мене реально харить 4,5 години їхати з Хмельницького до Києва з виїздом потяга о 5:30 ранку. Потяг на Львів об 11 ранку і 3 години часу в дорозі - набагато приємніше. Та й подорожі до Європи в більшості випадків виходять не проти географії, на відміну від подорожей через Київ.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 18 березня 2022, 07:03
AZP
Закрывайте тему

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 18 березня 2022, 07:53
converj
Мэр Львова Садовой подтвердил удар по городу.
По его словам, обстреляли район аэропорта, но не сам аэропорт.
В соседних зданиях повылетали стекла. Точную цель обстрела мэр назвать отказался.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 18 березня 2022, 08:00
Rel
По аэропортам иногда бьют дважды. В Луцке его добивали, второй раз попали по топливным складам и ещё чему-то с кучей жертв. Так что одно попадание не спасает от повторов, выходит.
А если не попали, тем хуже, будет и третий.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 18 березня 2022, 08:31
grzegorz
Вдарили по авіаремонтному заводі.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 серпня 2022, 00:37
jfk-lwo
Оскільки Львів один з єдиних аеропортів України якого майже не чіпали які думаєте будуть рейси після війни?
Думаєте буде на багато більше чи буде скептизм вертатись адже вже видно що це буде регіональний хаб?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 серпня 2022, 12:09
SergeyL
Вряд ли Борисполь сильно пострадал, так что не думаю, что что-то поменяется. Но война не закончена, оба аэропорта ещё могут попасть под раздачу. Ну и у Львова все-равно не хватит ресурсов для хаба: терминал небольшой, МРД отсутствует, даже при полной загрузке много не примет. Обычный городской аэропорт. А для запада Украины он и так давно локальный хаб.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 серпня 2022, 14:07
Olek
Ото дивно, що новий аеродром будували у приватному Дніпрі, магістральні дорожку будували в приватній Одесі (до смуги питань немає), а державному Львову запровадили 90% сплати прибутку у держбюджет. Якби залишали на розвиток, аеропорт міг би розбудовувати інфраструктуру.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 серпня 2022, 14:32
dtm
Побуду диванним експертом і скажу що на мою думку після війни найбільше шансів швидко піднятись буде в Аеропрту Київ ім Сікорського.
Приватний інвестор має достатньо гнучкості щоб забезпечити умови перевізникам. Коротка смуга буде проблемою коли буде потік. на перших часах балтиках лоту чи люфтганзі цієї вистачатиме. І основний бізнес трафік буде прямуват до києва. У Львова в даному випадку старт буде повільнішим. Ще повільніше буде стартувати Бориспіль але його старт можуть забустити різного роду адмінстартивними способами
наприклад зробити підвезення псажирів поїздами з Харкова або Сум. .
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 06 серпня 2022, 16:43
Olek
В Жулянах смугу залили оливою. Незрозуміло, чи вплине це якось на її властивості.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 07 серпня 2022, 03:37
SergeyL
Если все закончится благополучно, то как раз Жуляны скорее всего сразу пойдут на реконструкцию, смысл их открывать и потом опять закрывать. А весь украинский трафик примут Борисполь и Львов (хз насчёт состояния Одессы), остальным портам явно уже очень плохо. Повторюсь, это при условии, что больше прилетать не будет, в худшем варианте будем вообще без авиации какое-то время.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 07 серпня 2022, 17:45
dtm
Забудьте про реконструкції аеропортів в після воєнні років 3-5 все що можна використати будуть використовувати як є.