Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 15 січня 2018, 20:53
http://www.skyliner-aviation.de/regdb.m ... av4&page=4
Давно об этом уже обсуждали тут на форуме
Давно об этом уже обсуждали тут на форуме
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Именно тотPan Am писав:Часом не той що горів над Пунта-Каною?Alexus писав:Boeing 777 -2Q8 29402 517 UR- Ukraine International ferried 16jan18 AMS-DUB for paint, VP-reg ex VP-BHB
Бывший Оренэйр
Чисто логически. В 800ке 186 мест, в кило и лиме 215....как они могут совпадать?manjeroke писав:А кто-нибудь в курсе какие ряды аварийные в psk и psl? Они с 800ми совпадают или нет? А то я взял места на 15 ряд, а в последнее время на Баку часто 900ки ставят...
Прекрасний вибір від МАУ. Рік його ніхто не брав.Pan Am писав:Часом не той що горів над Пунта-Каною?Alexus писав:Boeing 777 -2Q8 29402 517 UR- Ukraine International ferried 16jan18 AMS-DUB for paint, VP-reg ex VP-BHB
Бывший Оренэйр
літаків таких мало, а часу на повний чек\заміну\переобладнання треба чимало, от рік і пройшов, ні ?KKS писав:Прекрасний вибір від МАУ. Рік його ніхто не брав.Pan Am писав:Часом не той що горів над Пунта-Каною?Alexus писав:Boeing 777 -2Q8 29402 517 UR- Ukraine International ferried 16jan18 AMS-DUB for paint, VP-reg ex VP-BHB
Бывший Оренэйр
Он в Трабзоні ще також кандидатик.
Victor H писав:Він рік стояв в Амстердамі. Його ж туди не морем привезли, правда? Значить ремонт робили ще на Пунта-Кані, а в Амстердамі він чекав покупця.
Взагалі хотілося би розуміти чи замінили двигун.
Да, поставили с UR-GEDУткА_в_ТаПкАх писав:Victor H писав:Він рік стояв в Амстердамі. Його ж туди не морем привезли, правда? Значить ремонт робили ще на Пунта-Кані, а в Амстердамі він чекав покупця.
Взагалі хотілося би розуміти чи замінили двигун.![]()
![]()
я звісно не фахівець,Victor H писав:Він рік стояв в Амстердамі. Його ж туди не морем привезли, правда? Значить ремонт робили ще на Пунта-Кані, а в Амстердамі він чекав покупця.
Взагалі хотілося би розуміти чи замінили двигун.
Valdemar писав:Да, поставили с UR-GEDУткА_в_ТаПкАх писав:Victor H писав:Він рік стояв в Амстердамі. Його ж туди не морем привезли, правда? Значить ремонт робили ще на Пунта-Кані, а в Амстердамі він чекав покупця.
Взагалі хотілося би розуміти чи замінили двигун.![]()
![]()
Я теж не фахівець, але щось мені підказує, що з одним двигуном через Атлантику не літають.Vitaliy писав:але "пустий" може і з одним двигуном перелетіти
Victor H писав:Ок, є його фото без двигунів в Амстердамі, значить все таки там щось з ними робили: https://www.jetphotos.com/photo/8588108
После инцидента борт VP-BHB находился на хранении в аэропорту Пунта-Каны, но с 10 декабря 2016 года самолёт находится на хранении в аэропорту Схипхол (Амстердам, Нидерланды).Victor H писав:Я теж не фахівець, але щось мені підказує, що з одним двигуном через Атлантику не літають.Vitaliy писав:але "пустий" може і з одним двигуном перелетіти
повезли висвячувати двіжки погорільця в масковску праваславіюVictor H писав:Ок, є його фото без двигунів в Амстердамі, значить все таки там щось з ними робили: https://www.jetphotos.com/photo/8588108
На qviqtion herald про борт написали таке:popTAB писав:повезли висвячувати двіжки погорільця в масковску праваславіюVictor H писав:Ок, є його фото без двигунів в Амстердамі, значить все таки там щось з ними робили: https://www.jetphotos.com/photo/8588108
І загалом, скільки старичків класичної серії залишилось у флоті?converj писав:UR-GAS stored...