Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 31 жовтня 2017, 09:55
Упс!


Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
хоча зараз вже перевірив, є квитки від 4300 - 4400 на різних сайтах.Olek писав:Когда писал текст, была такая базовая цена через агенства. Тут была 4400 с учетом сервисного сбора и сбора МАУ за бронирование через агенства.Valdys писав:Olek, щось не видно заявленої ціни 4100 у Копенгаген від МАУ, скрізь зустрічається десь від 5200-5300, хоча новий сайт МАУ і про Копенгаген ще не знає )))
МАУ пишет, что он получил разрешение на руление. Но как можно не увидеть фургон, который перед крылом стоит?Alександр писав:Судя по фото, он начал руление?
З кабіни пілотів 738 не видно крил літака. Питання до наземного персоналу, який давав дозвіл на руління!AlexK писав:МАУ пишет, что он получил разрешение на руление. Но как можно не увидеть фургон, который перед крылом стоит?Alександр писав:Судя по фото, он начал руление?
Так це ж не крило треба бачити, а фургон, який стоїть далі від літака, але ближче до кабіни, ніж крило.Vitos0603 писав:З кабіни пілотів 738 не видно крил літака. Питання до наземного персоналу, який давав дозвіл на руління!AlexK писав:МАУ пишет, что он получил разрешение на руление. Но как можно не увидеть фургон, который перед крылом стоит?Alександр писав:Судя по фото, он начал руление?
То нахіба тоді той вуйко, який дає пілотам taxi clearance?AlexK писав: Так це ж не крило треба бачити, а фургон, який стоїть далі від літака, але ближче до кабіни, ніж крило.
Бо коли на світлофорі загоряється зелене світло, розумний водій теж спершу пересвідчиться, що на переході не залишилось людей, і всі машини виїхали з перехрестя і не заважають руху. Це ж не десь якась невидима перешкода, а прямо під носом.Vitos0603 писав:То нахіба тоді той вуйко, який дає пілотам taxi clearance?AlexK писав: Так це ж не крило треба бачити, а фургон, який стоїть далі від літака, але ближче до кабіни, ніж крило.
Туарег на зелений їхав!AlexK писав: Бо коли на світлофорі загоряється зелене світло, розумний водій теж спершу пересвідчиться, що на переході не залишилось людей, і всі машини виїхали з перехрестя і не заважають руху. Це ж не десь якась невидима перешкода, а прямо під носом.
В авіації трохи інша ситуація... Питання в іншому: що там робила та вантажівка? Кейтерінг цього борту мав закінчитись ще до посадки пасажирів, а на інший вони мали чекати деінде, але явно не біля крила літака.AlexK писав: Бо коли на світлофорі загоряється зелене світло, розумний водій теж спершу пересвідчиться, що на переході не залишилось людей, і всі машини виїхали з перехрестя і не заважають руху. Це ж не десь якась невидима перешкода, а прямо під носом.