Сторінка 6 з 10
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 30 червня 2018, 11:53
marik154m
Valdemar писав: ↑30 червня 2018, 10:03
Один из последних свежаков)
DC-9-82 (MD-82) UR-CRX 49798 1989 РП4537 26,06,2018 АНДА ЕЙР Middle East Air Company Trade, Йорданія
Сьогодні мав прилетіти з Хургади о 09:00, під кодом: BAY2028
Більше його не бачу в розкладі на сьогодні.
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 30 червня 2018, 11:55
marik154m
Ну один 319 в них є. Я думаю з часом перейдуть. Треба враховувати такі фактори як тренування екіпажів, і впевнений не малу роль грає співвідношення борт:ціна.
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 30 червня 2018, 12:06
popTAB
marik154m писав: ↑30 червня 2018, 11:53
Valdemar писав: ↑30 червня 2018, 10:03
Один из последних свежаков)
DC-9-82 (MD-82) UR-CRX 49798 1989 РП4537 26,06,2018 АНДА ЕЙР Middle East Air Company Trade, Йорданія
Сьогодні мав прилетіти з Хургади о 09:00, під кодом: BAY2028
Більше його не бачу в розкладі на сьогодні.
Це ж той, що білоруси скандал в борисполі влаштували після посадки після вильоту

Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 30 червня 2018, 16:06
marik154m
Я так зрозумів що мова йде про цей ретро лайнер? Я звичайно фанат дугласів і всяких таких покатушок, сам не проти покататися на такому, але уявляю реакцію людей коли під термінал підрулює такий метєор в окрасі 50 відтінків сірого.
http://spotters.net.ua/file/?id=121078&size=large
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 30 червня 2018, 18:05
floMaster_
А я такой предпочту старым 737 и 320м. Мне на Дугласах всегда больше нравилось летать, особенно если не в хвосте сидеть )
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 04 липня 2018, 14:16
vero
Как проверить был ли сегодня вылет из Винницы в Анталию? На флайтрадаре не могу найти, а на сайте Винницкого аэропорта табло нет.
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 06 липня 2018, 22:05
alex.s
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 06 липня 2018, 22:17
popTAB
Коментар там на всі гроші: Purchased by Vallair for scrapping
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 06 липня 2018, 22:21
jores
Стоит только министру на минутку отвлечься, вот тебе и пополнение - 21,6 лет от роду ).
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 06 липня 2018, 22:26
alex.s
popTAB писав: ↑06 липня 2018, 22:17
Коментар там на всі гроші: Purchased by Vallair for scrapping
Жируют французы
Почти новый самолет!
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 10:13
converj
Угадайте, кто в очередной раз не довез туристов
Если конечно это не тех.рейс
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 10:58
converj
Сжег топливо
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 11:00
Resident
popTAB писав: ↑06 липня 2018, 22:17
Коментар там на всі гроші: Purchased by Vallair for scrapping
Надо французам было написать, ничего не ведающим в авиабизнесе: "Да причем тут возраст вообще, главное же "льотная годназть""

Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 12:20
Glucker
Он что, за Розу ветров рейсы выполняет?
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ur-crx
11 Jul 2018 Kiev (KBP) Antalya (AYT) 7W7611
11 Jul 2018 Kiev (KBP) Antalya (AYT) 7W7611
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 12:34
Olek
Рассылка Join Up
Щодо посадки рейсу SVV2261 Anda Air Київ – Анталія в аеропорту «Бориспіль» 11 липня
11 липня рейс авіакомпанії Anda Air, який вилетів о 09:09 з туристами за маршрутом Київ – Анталія на замовлення туроператора Join UP! з аеропорту в Жулянах, здійснив аварійну посадку в аеропорту Бориспіль об 11:07 у зв’зку з попаданням птаха в двигун літака. Посадка виконана успішно.
Попередньо Київ – Анталія рейс перенесений на 14:30 після того, як буде проведене технічний огляд літака. Туристам на період очікування туроператор Join UP! забезпечує напої та харчування.
Перенесення рейсу Київ – Анталія призведе до наступних змін у розкладі пов’язаних рейсів:
SSV2086 Анталія – Вінниця (перенесений на 17:30)
SSV2085 Вінниця – Анталія (перенесений на 21:00)
SSV2078 Анталія – Кривий Ріг (перенесений на 00.30 12 июля)
SSV2077 Кривий Ріг – Анталія (перенесений на 03:55 12 июля)
SSV 2262 Анталія – Київ (перенесений на 07:40 12 июля)
Туристам рейсів Анталія-Вінниця, Анталія - Кривий Ріг, Анталія - Київ туроператором було продовжене проживання та харчування в отелях за рахунок компанії.
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 12:38
popTAB
Olek писав: ↑11 липня 2018, 12:34
Рассылка Join Up
Щодо посадки рейсу SVV2261 Anda Air Київ – Анталія в аеропорту «Бориспіль» 11 липня
11 липня рейс авіакомпанії Anda Air, який вилетів о 09:09 з туристами за маршрутом Київ – Анталія на замовлення туроператора Join UP! з аеропорту в Жулянах, здійснив аварійну посадку в аеропорту Бориспіль об 11:07 у зв’зку з попаданням птаха в двигун літака. Посадка виконана успішно.
Попередньо Київ – Анталія рейс перенесений на 14:30 після того, як буде проведене технічний огляд літака. Туристам на період очікування туроператор Join UP! забезпечує напої та харчування.
Перенесення рейсу Київ – Анталія призведе до наступних змін у розкладі пов’язаних рейсів:
SSV2086 Анталія – Вінниця (перенесений на 17:30)
SSV2085 Вінниця – Анталія (перенесений на 21:00)
SSV2078 Анталія – Кривий Ріг (перенесений на 00.30 12 июля)
SSV2077 Кривий Ріг – Анталія (перенесений на 03:55 12 июля)
SSV 2262 Анталія – Київ (перенесений на 07:40 12 июля)
Туристам рейсів Анталія-Вінниця, Анталія - Кривий Ріг, Анталія - Київ туроператором було продовжене проживання та харчування в отелях за рахунок компанії.

Що за птах такий висотний і чому не сідали в Одесі? Якщо птічку в Києві зловили - чому полетіли далі?
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 12:42
konkoka
Это все какая-то лажа, не может быть столько отказов у всех сразу. Чисто статистически - в прошлом, позапрошлом году и ранее летали грубо говоря те же конторы на тех же самолётах (кроме СкайАп), и как-то не было столько задержек и отмен. Плюс явно просматривается круговая порука среди джойнов, браянов и им подобным. Кстати только МАУ стоит особняком, и может Роза Ветров (не знаю).
Моя теория из серии гадания на кофейной гуще:
а) Как минимум СкайАп и БраЯн в сговоре, а как максимум это одна и та же контора. СкайАп - отдел для новых самолетов, остальные - для старых. Туроператор ДжойнАп тоже там.
б) После инцидента в Жулянах и выбытия из строя самолета возникли непредвиденные расходы на Дуглас из пустыни и т.д. Эти расходы решили покрыть, укорачивая туры туристам, то есть вместо допустим 7 суток в отеле заказать 6.
в) Что делать с туристами? Ответ прост: В день вылета самолет опаздывает, "ломается", рейс отменяют, туристов отправляют на следующий день. А про то, что их тур изначально укоротили, они никогда не узнают.
Помню, отдыхали когда-то в Турции, поехали на экскурсию куда-то, и по пути туда и обратно нас добровольно-принудительно водили по магазинам шерсти, золота и т.п., где все втридорога. Под конец туристы взбунтовались, и единогласно заявили водителю и экскурсоводу что больше никуда не поедут кроме как обратно домой. И тогда наш автобус "поламался", причем водитель говорил что нам несказанно повезло что остались живы. Естественно автобус надо было починить. Где? Правильно, на парковке магазина кож и шерсти, куда нас благополучно и завели (мы правда не повелись и вышли оттуда через 3 минуты, но это уже другая история).
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 13:01
ur-psl
На странице Борисполя в ФБ есть видео.
При посадке чуток подпрыгнул.
https://www.facebook.com/airportboryspi ... Sc&fref=nf
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 13:06
converj
И реверс два раза включал
Re: «Анда Эйр» (Anda Air)
Додано: 11 липня 2018, 13:56
Victor H
konkoka писав: ↑11 липня 2018, 12:42
Это все какая-то лажа, не может быть столько отказов у всех сразу. Чисто статистически - в прошлом, позапрошлом году и ранее летали грубо говоря те же конторы на тех же самолётах (кроме СкайАп)
Як варіант, пропозиція не встигає за попитом - ринок росте на 20%+ третій рік поспіль. В 2016 з'їсти цей ріст було просто без значних капіталовкладень - сумарний потік був таким же як в піковому 2013. В 2017 вже довелося напрягтися (наприклад, піднявши утилізацію літаків), але вцілому все пройшло гладко, бо запас ресурсів був. В 2018 утилізацію підняли до максимуму, а через загальний ріст потоку у всьому світі зникли можливості оперативного резервування (наприклад, я впевнений що у МАУ цього року утилізація бортів суттєво вища, незважаючи на розширення флоту). Тепер будь-яка проблема відразу приводить до того, що все сипеться. Якщо не вмішаються зовнішні фактори, то наступного року мають почати рости ціни і перевізники зможуть собі дозволити краще резервування і новіші борти - ринок все розрулить.
До речі, а яка різниця в ціні на гіпотетичний рейс Київ-Анталія по основних перевізниках? Я ж правильно розумію, що МАУ-Роза-Азур - це дорожчі опції, СкайАп десь посередині, а БраЯни - це дно ринку?