Re: Swiss International Air Lines / SWISS (LX)
Додано: 24 жовтня 2017, 13:37
Цікаво. Яка не яка, а нова конкуренція, це добре.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Отличная новость.Oles писав:Swiss відновлюють рейс в Бориспіль з березня, 4x в тиждень. https://www.swiss.com/corporate/EN/medi ... e-20171024
А я как раз летом любовался в Женеве большим количеством их самолётов и думал, ну почему они даже в грёбанный Питер летают, а к нам не идут.Oles писав:Swiss відновлюють рейс в Бориспіль з березня, 4x в тиждень. https://www.swiss.com/corporate/EN/medi ... e-20171024
Я понимаю, что там и пассажиропоток заметно больше, чем в Борисполе, и те же Катары объявили о ежедневных рейсах туда, но всё же, не понятно было, почему даже наш главный аэропорт не заинтересовывал те же Свисс вернуться к нам.Alександр писав:В гребанный Питер даже Emirates летает. И еще много кто. Видимо, в гребанном Питере и в гребанный Питер есть кому летать, не находите?
Конкуренція доволі умовна. Якби люфтганза збільшила кількість рейсів на мюнхен чи франкфурт на 4 в тиждень, ви б це не вважали суттєвим зростанням конкуренції. А по суті воно мало чим відрізняється.Valdys писав:Цікаво. Яка не яка, а нова конкуренція, це добре.
збільшення провізної місткості--завжди добре, навіть у прикладі з Люфтганзою було б добре, по ці рейси вони б відкривали, не для того, щоб порожняком ганяти.Victor H писав:Конкуренція доволі умовна. Якби люфтганза збільшила кількість рейсів на мюнхен чи франкфурт на 4 в тиждень, ви б це не вважали суттєвим зростанням конкуренції. А по суті воно мало чим відрізняється.Valdys писав:Цікаво. Яка не яка, а нова конкуренція, це добре.
Люфтганза не може збільшити Мюнхен, чи Франкфурт, там же обмеження - Мюнхен-Франкфурт-Берлін. К-сть рейсів має бути не більше не пам'ятаю, 21 можливо, на тиждень для кожної із сторін.Victor H писав:Конкуренція доволі умовна. Якби люфтганза збільшила кількість рейсів на мюнхен чи франкфурт на 4 в тиждень, ви б це не вважали суттєвим зростанням конкуренції. А по суті воно мало чим відрізняється.Valdys писав:Цікаво. Яка не яка, а нова конкуренція, це добре.
28 рейсів щотижнево між Києвом і Франкфуртом, Мюнхеном, Берліном сукупно для кожної сторони. Але незабаром, з великою ймовірністю, угоду мінятимуть.Valdys писав: Люфтганза не може збільшити Мюнхен, чи Франкфурт, там же обмеження - Мюнхен-Франкфурт-Берлін. К-сть рейсів має бути не більше не пам'ятаю, 21 можливо, на тиждень для кожної із сторін.
Тому і Віз з Берліна в Київ не літає.
Каким образом МАУ еще в Дюссельдорф летает?AlexK писав:28 рейсів щотижнево між Києвом і Франкфуртом, Мюнхеном, Берліном сукупно для кожної сторони. Але незабаром, з великою ймовірністю, угоду мінятимуть.Valdys писав: Люфтганза не може збільшити Мюнхен, чи Франкфурт, там же обмеження - Мюнхен-Франкфурт-Берлін. К-сть рейсів має бути не більше не пам'ятаю, 21 можливо, на тиждень для кожної із сторін.
Тому і Віз з Берліна в Київ не літає.
Если не ошибаюсь, ограничения только на Мюнхен, Франкфурт и Берлин. Остальные города по идее открыты.fabregasvlad писав:Каким образом МАУ еще в Дюссельдорф летает?AlexK писав:28 рейсів щотижнево між Києвом і Франкфуртом, Мюнхеном, Берліном сукупно для кожної сторони. Але незабаром, з великою ймовірністю, угоду мінятимуть.Valdys писав: Люфтганза не може збільшити Мюнхен, чи Франкфурт, там же обмеження - Мюнхен-Франкфурт-Берлін. К-сть рейсів має бути не більше не пам'ятаю, 21 можливо, на тиждень для кожної із сторін.
Тому і Віз з Берліна в Київ не літає.
Дополню для тех, кто не в курсе:Alександр писав:В гребанный Питер даже Emirates летает. И еще много кто. Видимо, в гребанном Питере и в гребанный Питер есть кому летать, не находите?
Любопытно, Афл несколько лет назад закрыл рейс из Питера в Нью-Йорк, а теперь ожидается открытие аж в Калифорнию. Учитывая соотношение рейсов из Шереметьево в США (2 к 1 в пользу НЙ), логичнее возобновить для начала рейс на НЙ.Bestfriend писав:Сейчас занялись привлечением туристов и Штатов, ожидается открытие LED-LAX. Хотя если учесть "плюшки" с визами, может и не полететь.
Враховуючи розклад, LH повністю відсікає конкуренцію на Штати і більшість інших далеких напрямків. Залишаються лише варіанти на ПАР, щось на Південну Америку та HKG.Valdys писав:Swiss потроху заводить Цюрих - Київ.
Вже є розклад:
з Цюриха 11:55 - 15:30
з Києва 16:20 - 18:00