Сторінка 6 з 7

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 14 листопада 2018, 13:43
Kibeee
AlexK писав: 14 листопада 2018, 00:58 “Госкомтуризма предложил разделить «Узбекистон хаво йуллари» на несколько конкурирующих компаний.”
https://www.spot.uz/ru/2018/11/13/avia/
Они уже года так 2 что-то пытаются сделать, но по сути вообще ничего глобально не поменялось.

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 16:06
AlexK
Кто-то недавно восхищался продвинутостью Узбекских Авиалиний, потому что на Дримлайнерах летают...
https://ca-news.org/news:1559295
“Авиакомпания Узбекистана из-за долгов намерена продать восемь самолетов”

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 16:54
popTAB
СкайАп би підхватив, хоча б для Хайнаня ;)

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 16:56
Victor H
Тут вже логічніше МАУ - їм якраз таких бортів не вистачає.

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 17:07
manjeroke
Если бы 767 пассажирские были, то думаю МАУ было бы интересно.

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 17:09
popTAB
Victor H писав: 30 липня 2019, 16:56 Тут вже логічніше МАУ - їм якраз таких бортів не вистачає.
У МАУ ще більша дирка в фінансах ніж у Узбеків :shock:

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 17:21
dtm
popTAB писав: 30 липня 2019, 17:09
Victor H писав: 30 липня 2019, 16:56 Тут вже логічніше МАУ - їм якраз таких бортів не вистачає.
У МАУ ще більша дирка в фінансах ніж у Узбеків :shock:
Справжня ситуація з фінансами мау нам не відома.
Але і купляти/брати в лізинг 767 за умови виводу їх з флоту із свого флоту таке собі рішення.
787 виглядає найкращим з того що вони продають але машина ще не всіма хворобами перехворіла ...

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 17:24
UR-SAN
manjeroke писав: 30 липня 2019, 17:07 Если бы 767 пассажирские были, то думаю МАУ было бы интересно.
Ну так 2 продают. Но брать 767 не серьёзно. Их на рынке хватает. Не все ещё в грузовики переделали

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 17:25
Olek
popTAB писав: 30 липня 2019, 17:09
Victor H писав: 30 липня 2019, 16:56 Тут вже логічніше МАУ - їм якраз таких бортів не вистачає.
У МАУ ще більша дирка в фінансах ніж у Узбеків :shock:
Пишут же, что у узбеков дырка $2-3 млрд. МАУ бы давно не существовало, будь такие долги.

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 19:19
Kibeee
Olek писав: 30 липня 2019, 17:25
popTAB писав: 30 липня 2019, 17:09
Victor H писав: 30 липня 2019, 16:56 Тут вже логічніше МАУ - їм якраз таких бортів не вистачає.
У МАУ ще більша дирка в фінансах ніж у Узбеків :shock:
Пишут же, что у узбеков дырка $2-3 млрд. МАУ бы давно не существовало, будь такие долги.
С такие уровнем менеджмента Uzbekistan Airways вполне рабочие цифры. В расписании бардак, флот разношерстный, половина самолетов давит бетон. И это при конских ценах на билеты за пределы Узбекистана, и почти монопольном положении на рынке. Печалька.

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 19:57
Franek
Я канєшна не профі в авіаменеджменті, але краще би вони вивели всі свої 6 767-их (то без карго, яких вони мають в наявності 2 штуки) і залишили нові і ефективніші Дрімлайнери. Ті 6 Дрімлайнерів, які вони мають, цілком би витягнули всю їхню далекомагістралку. А так і зоопарк в флоті, і першопричина боргів не пофікшена. Прям, як в МАУ :papuas: :alen:

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 20:36
Olek
Они на 787 летают на среднемагистральных рейсах.

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 21:27
dtm
Olek писав: 30 липня 2019, 20:36 Они на 787 летают на среднемагистральных рейсах.
У багатих життя інше...

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 21:42
Kibeee
Я недавно вообще летел на 767 Алматы - Ташкент ))

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 21:56
ВладТТ
Та й 767-мі в них не надто старі, найновіші 2013 р.в, сумніваюсь що мау щось дістанеться, їм зараз не до дрімлайнерів, розхватають їх як гарячі пиріжки

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 30 липня 2019, 23:24
tu144
МАУ сейчас ничего покупать не будет... вступать в лизинговые переговоры с Uzbekistan Airways тоже очень маловероятно

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 31 липня 2019, 00:36
ВладТТ
Та то ясно, тим більш що узбекам літаки продати треба, а не загнати комусь в лізинг, взагалі здивований що HY літаки купляють а не беруть в лізинг, красиво жить не запретишь

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 09 вересня 2019, 08:56
Kibeee
Открывают рейс в Киев: 1 раз в неделю по субботам.
Ташкент 23:55 — Киев 02:45
Киев 04:15 — Ташкент 10:45
https://www.gazeta.uz/ru/2019/09/09/kiev/

Вопрос к знатокам, что означает в этом случае чартерный рейс? Типа не договорились о регулярке?

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 09 вересня 2019, 13:49
tu144
Это означает, что Украина пока не дала назначение на регулярку...

Re: Uzbekistan Airways

Додано: 09 вересня 2019, 13:51
AlexK
tu144 писав: 09 вересня 2019, 13:49 Это означает, что Украина пока не дала назначение на регулярку...
Скорее, это означает, что Узбекистан так и не разрешил украинским а\к начать регулярные полёты, а Украина, понятное дело, зеркально не даёт такое разрешение Узбекистану.