Аэрофлот (SU)

Закрито
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Alександр писав:Да, я когда бронировал, в расписании был А320, а по факту лететь придется на пуперджете.
Когда Вы бронировали, бабка на двое гадала, какой будет борт )))))
Вдруг именно на Ваш рейс наберется паксов больше чем на тазик :lol:
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Alександр »

Будет овербукинг и апгрейд в бизнес. Ну, или компенсация и пересадка на другой рейс. Аэрофлот редко меняет тип ВС в последний момент
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Alександр писав:Будет овербукинг и апгрейд в бизнес. Ну, или компенсация и пересадка на другой рейс. Аэрофлот редко меняет тип ВС в последний момент
Тогда приятного полета на Сухом. :plane:
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Alександр »

Спасибо. Уже летал им когда-то Москва-Харьков. По ощущениям, места для ног больше, чем в Эйрбасах
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення khai »

Alександр писав:Спасибо. Уже летал им когда-то Москва-Харьков. По ощущениям, места для ног больше, чем в Эйрбасах
Да нормальный самолёт. Тем более что на 70% он из европейских комплектующих.
Компоновку салона и производителя кресел выбирает в любом случае Аэрофлот.
Вряд ли они кардинально отличаются от Аэробусов.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Alександр »

Отчитаюсь о полете...
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення AQS »

khai писав:
Alександр писав:Спасибо. Уже летал им когда-то Москва-Харьков. По ощущениям, места для ног больше, чем в Эйрбасах
Да нормальный самолёт. Тем более что на 70% он из европейских комплектующих.
Компоновку салона и производителя кресел выбирает в любом случае Аэрофлот.
Вряд ли они кардинально отличаются от Аэробусов.
Отличаются. Во многих А320 и А321 аэрофлота кожаные Recaro. В SSJ твердая тряпка. Разок летал на SSJ из Харькова в Москву. Перелет описывал на страницах форума. Повторяться сильно не буду, но перелет был стремный. При наборе высоты несколько раз затихали двигатели, гас свет и было резкое замедление вс, при том что угол набора высоты не менялся... При посадке вс не включал реверс, зато экстремально оттормаживался обычным тормозом.
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення nik-dem »

AQS писав: Отличаются. Во многих А320 и А321 аэрофлота кожаные Recaro. В SSJ твердая тряпка. Разок летал на SSJ из Харькова в Москву. Перелет описывал на страницах форума. Повторяться сильно не буду, но перелет был стремный. При наборе высоты несколько раз затихали двигатели, гас свет и было резкое замедление вс, при том что угол набора высоты не менялся... При посадке вс не включал реверс, зато экстремально оттормаживался обычным тормозом.
1. У кожному аеропорті є процедура ІКАО з зменшення шуму на місцевості (noise abatement procedure). При її виконанні двигуни зменшують тягу зі зльотної на тягу набору висоти. Це абсолютно безпечно і передбачено виробниками літаків.
Окрім цього, якщо диспетчер уповільнює набір, то літак вирівнюється, а отже автопілот прибирає зайву тягу двигунів, щоб тримати потрібну горизонтальну швидкість при нульовій вертикальній.
2. Кути набору висоти (тангаж) з салону взагалі достовірно визначити неможливо в силу просторових ілюзій.
3. Якщо посадкова маса літака мала, а смуга водночас довга, то немає резону у високому реверсі.
4. Світло завжди в салоні вимикають на зльоті чи посадці.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення AQS »

nik-dem писав:
AQS писав: Отличаются. Во многих А320 и А321 аэрофлота кожаные Recaro. В SSJ твердая тряпка. Разок летал на SSJ из Харькова в Москву. Перелет описывал на страницах форума. Повторяться сильно не буду, но перелет был стремный. При наборе высоты несколько раз затихали двигатели, гас свет и было резкое замедление вс, при том что угол набора высоты не менялся... При посадке вс не включал реверс, зато экстремально оттормаживался обычным тормозом.
1. У кожному аеропорті є процедура ІКАО з зменшення шуму на місцевості (noise abatement procedure). При її виконанні двигуни зменшують тягу зі зльотної на тягу набору висоти. Це абсолютно безпечно і передбачено виробниками літаків.
Окрім цього, якщо диспетчер уповільнює набір, то літак вирівнюється, а отже автопілот прибирає зайву тягу двигунів, щоб тримати потрібну горизонтальну швидкість при нульовій вертикальній.
2. Кути набору висоти (тангаж) з салону взагалі достовірно визначити неможливо в силу просторових ілюзій.
3. Якщо посадкова маса літака мала, а смуга водночас довга, то немає резону у високому реверсі.
4. Світло завжди в салоні вимикають на зльоті чи посадці.
nik-dem дуже гарно дякую за Ваші тлумачення, але з власного не малого досвіду польотів, та маючи дійсний PPL з нальотом більше 1000 годин можу відповісти Вам.
Неприємні відключення двигуна із автоматичним ВІДКЛЮЧЕННЯМ СВІТЛУ В САЛОНІ і дуже відчутним сповільненням були далеко за межами аеропорту у світлий час. Це відбувалось десь між 5-8км при наборі висоти 4 рази. Літак просто вирубало секунд на 10. Відзначити, що це був набір, а не горизонтальний рух мені було досить легко, так як товраиш при посадці в салон попросив воду. Вона була в прозорму пластиковому стакані. Так дійсно смуга в Шереметьево довга, але навіщо використовувати майже екстремальне сповільнення і не використовувати всю довжину смуги. Ми звернули десь по середині. Літак приземлвся на 20 хвилин раніше розкладу, 5хвилин проїхати далі по смузі ролі великої не грали.
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення nik-dem »

AQS писав: nik-dem дуже гарно дякую за Ваші тлумачення, але з власного не малого досвіду польотів, та маючи дійсний PPL з нальотом більше 1000 годин можу відповісти Вам.
Неприємні відключення двигуна із автоматичним ВІДКЛЮЧЕННЯМ СВІТЛУ В САЛОНІ і дуже відчутним сповільненням були далеко за межами аеропорту у світлий час. Це відбувалось десь між 5-8км при наборі висоти 4 рази. Літак просто вирубало секунд на 10. Відзначити, що це був набір, а не горизонтальний рух мені було досить легко, так як товраиш при посадці в салон попросив воду. Вона була в прозорму пластиковому стакані. Так дійсно смуга в Шереметьево довга, але навіщо використовувати майже екстремальне сповільнення і не використовувати всю довжину смуги. Ми звернули десь по середині. Літак приземлвся на 20 хвилин раніше розкладу, 5хвилин проїхати далі по смузі ролі великої не грали.
Так, нюансів багато. З салону часто не все видно.
opex
Airbus A319
Повідомлень: 118
З нами з: 05 травня 2011, 21:48
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення opex »

По моему, в Шарике часто стараются слинять на рулежку пораньше, там все-таки загружены ВПП.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Alександр »

Летел на Суперджете Киев-Москва. Вполне себе хороший самолет. Стационарные кресла бизнес-класса, кожанные, 4 в ряд, хороший угол наклона спинки. Никаких особенностей при взлете-посадке и полете не заметил
Inguri

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Inguri »

А на прикордонному контролі було щось незвичне?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення AlexK »

AQS писав: Так дійсно смуга в Шереметьево довга, але навіщо використовувати майже екстремальне сповільнення і не використовувати всю довжину смуги. Ми звернули десь по середині. Літак приземлвся на 20 хвилин раніше розкладу, 5хвилин проїхати далі по смузі ролі великої не грали.
не забувайте, що пілот жодного руху не виконує без погодження диспетчерів: якщо йому наказано звернути на рульожку N таку-то, то він повинен туди звернути, для того і будуються спеціальні швидкісні з'їзди, щоб літаки могли на швидкості з'їзджати. Також не забувайте, що на приземлення є черга з літаків, і жоден не може почати приземлення, поки на смузі є інший літак, тому той, що приземлився, має якомога швидше звільнити смугу.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Alександр »

Ничего необычного ни в Киеве, ни в Москве на погранконтроле не было
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення AQS »

AlexK писав:
AQS писав: Так дійсно смуга в Шереметьево довга, але навіщо використовувати майже екстремальне сповільнення і не використовувати всю довжину смуги. Ми звернули десь по середині. Літак приземлвся на 20 хвилин раніше розкладу, 5хвилин проїхати далі по смузі ролі великої не грали.
не забувайте, що пілот жодного руху не виконує без погодження диспетчерів: якщо йому наказано звернути на рульожку N таку-то, то він повинен туди звернути, для того і будуються спеціальні швидкісні з'їзди, щоб літаки могли на швидкості з'їзджати. Також не забувайте, що на приземлення є черга з літаків, і жоден не може почати приземлення, поки на смузі є інший літак, тому той, що приземлився, має якомога швидше звільнити смугу.
Я це все розумію та знаю. Але моє пояснення стосувалось іншого. В тому випадку пілот не використовував реверс, а лише екстренне гальмування. Та перед цим була історія з двигунами в польоті. Тому в мене склалось враження, що у SSJ на той день були проблеми.
Аватар користувача
Lo.
Airbus A320
Повідомлень: 369
З нами з: 12 січня 2013, 21:54
Звідки: Prague
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Lo. »

ОАО «Аэрофлот — российские авиалинии» начало сокращение персонала, сообщил гендиректор авиакомпании Виталий Савельев в интервью телеканалу «Россия 24», передает ТАСС.
Он пояснил, что «Аэрофлот» таким образом реагирует на кризис. Оптимизация персонала проходит в «Донавиа», «Оренбургских авиалиниях», авиакомпании «Россия» и началась в «Аэрофлоте».
«Хочу подчеркнуть, что речь не идет о сокращении производственного персонала: летчиков, инженеров, техников, обслуживающего персонала на земле. Речь идет в основном об офисном аппарате», — сказал
Савельев.
В качестве антикризисной меры «Аэрофлот» также откажется от маршрутов, на которых из-за низкого спроса не окупаются расходы на топливо и зарплату экипажа. Так, из летнего расписания исчезнут рейсы в Дубровник, Торонто и Карловы Вары.
Савельев сказал, что «Аэрофлот» реагирует на сложившиеся
экономические условия тремя антикризисными пакетами мер, в качестве антикризисной меры он назвал также ремаркетинг воздушных судов.
http://www.rbc.ru/rbcfreenews/5519a1bc9a79474a5dbde133
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Valdemar »

C 9 апреля 2015 авиакомпания "Россия" по приказу сверху (из Аэрофлота) без объяснения причин лётному составу останавливает эксплуатацию всех шести Ан-148.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11342
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення mischko »

Уніфікація флоту - поставлять на ці ж рейси суперджети?
Аватар користувача
Bestfriend
A380
Повідомлень: 1143
З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Bestfriend »

mischko писав:Уніфікація флоту - поставлять на ці ж рейси суперджети?
Не кошерно це на літаках хунти літати :grin:
Закрито

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість