Открытое небо

Загальний авіафорум
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення khai »

popTAB писав:І хто тут про якесь відкрите небо з рашкою говорив??

http://goo.gl/LZyiz
Определены украинские авиаперевозчики, получившие разрешение на полеты в российские города
Тут ключевые слова: уведомила и проинформировала, а не согласовала или утвердила.

Решили летать - проинформируйте, получите слоты и летайте. Грубо говоря разрешения или согласия от Росавиации не нужно, а уведомить - дело несложное :)
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення popTAB »

"Открытое небо" прикрыли
Совместное авиапространство заработает не раньше 2013 года
http://www.kommersant.ua/doc-rss/1972380
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Власти объяснили, почему не подписан договор "Открытое небо"

Повідомлення andrewcrow »

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА


3 липня 2012 року Інформація для ЗМІ

Україна та ЄС працюватимуть над досягненням відповідності між системами сертифікації і регулювання безпеки польотів

Переговорний процес між Україною та ЄС стосовно укладення Угоди про Спільний авіаційний простір буде продовжено: робота буде спрямована на розбудову довіри між системами сертифікації авіаційної техніки, які існують в Україні та ЄС.
Суть Угоди про Спільний авіаційний простір – це повна лібералізація ринку авіаперевезень між Україною та ЄС і, відповідно, відкриття взаємного доступу на ринок. Нині ключове у контексті поступового відкриття доступу на ринок авіаперевезень питання – допуск без експлуатаційних обмежень частини парку сертифікованих в Україні повітряних суден української реєстрації (розробки України та СРСР) на ринок у рамках САП.
Згідно з позицією ЄК - з дати повного введення в дію в Україні вимог Регламенту ЄС № 216/2008 і для отримання права українськими авіаперевізниками на перевезення пасажирів, вантажу та пошти між двома послідовними пунктами в межах Євросоюзу, з українського Державного реєстру цивільних повітряних суден мають бути виведені усі несертифіковані Європейським Агентством з безпеки польотів (EASA) повітряні судна, а Україна має передати повноваження з сертифікації авіаційної техніки (АТ) до EASA, втратити право держави-реєстрації та використання таких повітряних суден на комерційній основі.
Водночас у контексті вимог Конвенції про міжнародну цивільну авіацію Україна як держава-розробник та держава-виробник авіаційної техніки щодо несертифікованих EASA повітряних суден залишатиметься відповідальною перед світовою авіаційною спільнотою за підтримання льотної придатності десятків тисяч повітряних суден та їх компонентів згідно своїх індивідуальних міжнародно-правових зобов’язань та відповідальності.
Для уникнення негативних наслідків цієї ситуації проведено низку заходів із стороною ЄС у рамках підготовки до 6-го раунду переговорів. Зокрема, вони сприяли опрацюванню «Імплементаційних процедур для схвалення конструкції повітряних суден, двигунів, та повітряних гвинтів з України та з ЄС» до двосторонніх Робочих домовленостей між Державіаслужбою України та EASA від 9 грудня 2009 р, що дозволятиме запровадити механізм спільної сертифікації Державіаслужбою України та EASA нових типів авіаційних виробів, які експортуватимуться з України до ЄС і навпаки.
Відтак наступний офіційний раунд переговорів буде присвячений розробці Меморандуму про взаєморозуміння для підвищення рівня довіри сторін задля досягнення відповідності між системами сертифікації авіатехніки в Україні та ЄС. Такий Меморандум може стати окремою двосторонньою домовленістю у форматі Державіаслужба України – EASA та увя'зати майбутню Угоду про САП з потенційною можливою окремою двосторонньою угодою з безпеки польотів (BASA) між Україною та ЄС.
За умови укладання Меморандуму з боку ЄС від України не вимагатиметься повне застосування положень Регламенту ЄС № 216/2008 у рамках САП, не відбуватиметься передача частини повноважень України як держави-розробника, - виробника, - реєстрації авіаційної техніки до EASA в частині сертифікації авіатехніки, не вимагатиметься виведення з державного реєстру цивільних повітряних суден розробки України та СРСР, забезпечуватиметься захист інтересів національної авіапромисловості.
Тож подальший переговорний процес базуватиметься на побудові Спільного авіапростору з ЄС з урахуванням збереження в Україні національної системи сертифікації авіаційної техніки, хоча технічні авіаційні вимоги поступово будуть гармонізовані з європейськими.
Орієнтовно до кінця липня буде визначено дату наступних переговорів.

Довідка
Переговорний процес між Україною та ЄС стосовно укладення Угоди про Спільний авіаційний простір (Угода про САП) розпочато у грудні 2007 року на виконання Указу Президента України від 19 жовтня 2007 року № 981.
Нині проведено п’ять раундів переговорів щодо укладення Угоди про САП, за результатами яких досягнуто значного прогресу у погодженні основної частини проекту Угоди про САП. Предметом подальших переговорів залишаються питання щодо перехідних періодів для створення САП, які передбачатимуть поступове взаємне відкриття доступу на ринок авіаперевезень в залежності від початку безпосереднього застосування норм і положень відповідних актів авіаційного законодавства ЄС в Україні з метою формування Спільного авіаційного простору.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

Конфликт между украинским авиаперевозчиком "Международные авиалинии Украины" (МАУ) и авиавластями Казахстана удалось решить. Как стало известно "Ъ", МАУ получили разрешение на полеты из Киева в Алма-Ату до конца октября. Однако у Казахстана остались претензии, причем как к МАУ, так и к украинской стороне в целом — по данным "Ъ", казахские авиавласти добиваются сокращения количества слотов и назначенных перевозчиков между странами, что может коснуться как МАУ, так и "АэроСвита".

После нескольких недель переговоров "Международные авиалинии Украины" получили разрешение на ежедневные полеты по маршруту Киева—Алма-Ата—Киев — через несколько дней после завершения срока действия предыдущего разрешения. "Срок продлен до конца весенне-летней навигации 2012 года. Казахской стороной предложено провести переговоры между авиационными властями Казахстана и Украины с участием авиаперевозчиков в августе",— рассказали вчера "Ъ" в пресс-службе министерства транспорта и коммуникаций Казахстана. Пресс-секретарь МАУ Евгения Сацкая подтвердила, что авиакомпания сможет выполнять полеты до 26 октября. В пресс-службе Государственной авиационной администрации (ГАА) заявили, что официальной позиции у ведомства нет.

5 июня пассажиры МАУ не смогли вылететь в Алма-Ату, так как комитет гражданской авиации Казахстана (КГА) не выдал компании разрешение на выполнение рейсов (см. "Ъ" от 7 июня). В Казахстане это объяснили тем, что МАУ не предоставили полный пакет документов, необходимых для выдачи разрешения, а именно: доказательства того, что авиакомпания принадлежит резидентам Украины. Позже МАУ все же получили временное разрешение на полеты сроком до 10 июля: в КГА это аргументировали тем, что много пассажиров купили билеты в Киев, чтобы попасть на матчи чемпионата Европы по футболу.

Дальнейшие переговоры между Украиной и Казахстаном длились в закрытом режиме. Вопрос возможности вылета из Киева 11 июля до последнего момента оставался в подвешенном состоянии: участники переговоров — ГАА и МАУ — на запросы и телефонные звонки "Ъ" не отвечали. Госпожа Сацкая вчера сообщила, что 11 и 12 июля МАУ были выданы разовые разрешения на полеты: "13 июля мы получили телеграмму о продлении срока". "Казахская сторона была вынуждена дать это разрешение, так как много пассажиров, в том числе граждан Казахстана, могли от этого пострадать",— считает партнер юридической фирмы "Ильяшев и партнеры" Роман Марченко. На рейсы МАУ было продано более 7 тыс. билетов, говорили ранее в авиакомпании: "Мы продавали билеты в соответствии с разрешением украинских властей на полеты".

Тем не менее казахская сторона не отказалась от своих претензий. "До настоящего времени от МАУ не получено доказательной документации, подтверждающей, что эффективный контроль и преимущественное владение компанией принадлежат Украине или ее гражданам",— пояснили в минтрансе Казахстана. В МАУ эти претензии называют необоснованными, утверждая, что все необходимые документы были предоставлены. "У компании три собственника, которые зарегистрированы в Украине",— говорит источник "Ъ" в авиакомпании.

В минтрансе Казахстана предъявляют и более существенные претензии: "Между Казахстаном и Украиной не определены принципы паритетного регулирования рынка авиаперевозок". Сейчас со стороны Украины "АэроСвит" выполняет 21 рейс в неделю в Астану, Алма-Ату, Актау, Караганду и Костанай, а МАУ — 7 рейсов в Алма-Ату. Со стороны Казахстана назначенным перевозчиком является авиакомпания Air Astana, но она не осуществляет рейсы в Украину.

Казахские власти не хотят видеть лишней конкуренции для своей авиакомпании, утверждает источник "Ъ", знакомый с ситуацией. По словам другого источника, Казахстан заинтересован не в увеличении количества рейсов в Киев, а в их уменьшении: "Им нужно, чтобы пассажиры летели в Европу и США из Казахстана на Air Astana, а не транзитом через Киев. Этим и объясняется желание сократить частоты".

Сейчас для украинских авиакомпаний казахское направление — шестое по численности пассажиров ("АэроСвит" и МАУ еженедельно предлагают 8 тыс. кресел на этом направлении), свидетельствуют данные профильного ресурса CAPA Centre for Aviation. Для Казахстана Киев и вовсе является третьим по величине направлением после Москвы и Стамбула. "Для Air Astana нужно проложить соответствующую дорогу для открытия рейсов в Киев. До сих пор компания оставалась в стороне от этого рынка, так как считала его перенасыщенным с неоправданно низкими тарифами",— отмечают специалисты CAPA.

Источник "Ъ", знакомый с ходом переговоров, утверждает, что на следующей встрече совместной межправительственной украинско-казахской комиссии может быть поднят вопрос о сокращении слотов и назначенных перевозчиков между странами. "Украинская сторона была готова рассмотреть уменьшение количества частот и на прошлом заседании 25-26 июня, но с условием, чтобы среди перевозчиков непременно была компания МАУ",— добавил собеседник "Ъ".

В пресс-службе "АэроСвита" рассказали, что в своем письме от 17 мая минтранс Казахстана предложил сократить количество частот в зимний период 2012-2013 года до 14 с каждой стороны, а в летний период 2013 года — до 7 частот в неделю. "На прошлом заседании поднимался вопрос и о сокращении количества назначенных перевозчиков, но стороны не пришли к взаимопониманию, так как в соответствии с межправительственным соглашением авиавласти не могут инициировать ограничение по количеству авиаперевозчиков от каждой из сторон",— объяснили в "АэроСвите". Господин Марченко полагает, что добиться своего власти Казахстана могут только путем внесения изменений в межправительственные соглашения: "Пока же они делают все, чтобы вынудить к этому украинскую сторону, не выдавая вовремя разрешения, требуя документы и так далее",— говорит эксперт.
http://www.kommersant.ua/doc/1982063
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10252
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Sentry »

Да уж, очень неприятно читать такое... Когда какие-то чиновники пекутся о выгоде дельцов, а не людей, которые их выбирали... Еще и прямо говорят "а вот нам, чтобы обязательно была именно эта компания".
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення dmtr »

азія, що ви хочете
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення GURU »

Все абсолютно логично- господин К. заботится о собственном бизнесе.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення LWIEV »

МАУ давно треба було відкривати для себе регіон. З часом він зможе генерувати для компанії ледь не половину її прибутку.

Алмати - стратегічний напрямок з точки зору побудови репутації і лояльності пасажирів, Астана важлива з огляду на чиновницький трафік - переважно дипломати і службовці. Місцевий ринок слабенький. Але є ще Бішкек, який потребує хоча б 3-4 частоти на тиждень переважно з транзитом в Шенген (особливо доки їхній білий дім дується на спробу турків відкрити дочірню компанію за попередньої влади і не дає Туркішам збільшити частоти і місткість на Стамбул попри 100% завантаженість уже пару років), є відірваний від решти світу Ош з агломерацією в пару мільйонів дуже мобільних людей, є Караганда, яка може прогодувати 1-2 частоти на тиждень з можливістю підвозу з Астани, є Актау, є Ташкент, є Душанбе і Худжант. Єдине місце де, як виглядає, неможливо зачепитись - це Ашгабат.

Є потреба прямого зв'язку Кавказ - Центральна Азія, які сполучені - sic! - через Стамбул! Єдиний прямий рейс з Тбілісі до Алмати переважно скасований, Баку мають реально лише транскаспійські сполучення - МАУ могла б лобіювати Тбілісі по права на 5 та наступні свободи і не маринувати борти по ночах.

Всі ці ринки віддані на відкуп Туркішам і Аерофлоту/Трансаеро (ЦА). Всі (крім, напевне, Алмати де є конкуренція і Тбілісі, де поки ще є надлишок крісел) можуть давати хорошу маржу. Всюди треба код-шер з Світом, щоб мати транзитну перевагу через Київ. Але для цього треба рухати одним місцем і крутитися. Турки це роблять. Росіяни просто прогвалтовують свій шлях в регіоні. А МАУ/Світ навіть постійних представників по-людськи не можуть втримати в Центральній Азії, де відносини - це необхідна передумова успіху. В Алмати має працювати хтось, хто спроможний відкривати будь-які двері і пробивати культурні бар'єри.

Поскорше б відкрите небо з всекараючою невидимою рукою ринку хоча б із Заходу - протверезить миттєво. А не протверезить - нема сенсу утримувати цих зомбі на апараті підтримки життя.
Gibon
Airbus A319
Повідомлень: 198
З нами з: 16 жовтня 2009, 13:48
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Gibon »

ФАВТ июль 2012

Отказ в допуске перевозчикам, имеющим соответствующие лицензии, к выполнению международных воздушных перевозок пассажиров

УКРАИНА
63 Москва-Киев ЮТэйр 14 р/н Б737, Б757, Ту-154, CRJ-200, ATR72/42 ОТКАЗАТЬ
64 Москва-Киев Владивосток авиа 7 р/н Ту-204, А320, А330 ОТКАЗАТЬ
65 Москва-Киев Ямал 7 р/н Б737-500/400, А320, CRJ200 ОТКАЗАТЬ
66 Москва-Киев Оренбургские авиалинии 7 р/н Б737-800/500/400 ОТКАЗАТЬ
67 Москва-Киев Глобус 7 р/н Б737-800/400 ОТКАЗАТЬ
68 Москва-Киев Уральские авиалинии 7 р/н А320, А321 ОТКАЗАТЬ
69 Москва-Киев ДОНАВИА 7 р/н Б737-500/400, А319 ОТКАЗАТЬ
70 Москва-Киев Россия 7 р/н Ан148, А319, А320, Б737-500, Б767-300 ОТКАЗАТЬ

Отказ во внесении изменений в ранее выданные допуска к выполнению международных воздушных перевозок пассажиров перевозчикам, имеющим соответствующие лицензии

УКРАИНА
6 Москва-Киев Сибирь увеличениечастоты полетов с 7 р/н до 14 р/н А319, А320, А310, Б767 ОТКАЗАТЬ


http://aviaforum.ru/attachment.php?atta ... 1344538093

Ждем протоколов в этом месяце.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

Бугага... отказали всем... Собака на сене прямо.
Gibon
Airbus A319
Повідомлень: 198
З нами з: 16 жовтня 2009, 13:48
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Gibon »

Причина отказа : Заявка поступила раньше появившихся прав.
Голосование. Информация о новых правах поступила в Росавиацию 09.07.2012, размещена на сайте Росавиации 12.07.2012

В общем в августе кого-то назначат.
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення el ucranio »

Прошу вибачити за питання з, можливо, очевидною відповіддю, але поясніть, будь-ласка, чому при відкритому небі у ЄС та ж сама Люфтганза не виконує рейси Париж-Марсель чи Лондон-Париж, чи Барселона-Мадрид, чи на будь-якому "жирному" напрямку, що не має відправлення з / прибуття до німецьких міст?
Лише лоу-кости "бараздят неабьятниє прастори"... :smile:
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

У Люфтганзы стратегия — транзит. И сейчас в рамках плана оптимизации они думают, куда бы скинуть эти "прямые" направления, которые не приносят прибыль.
MVA
Airbus A319
Повідомлень: 187
З нами з: 28 квітня 2012, 21:02
Звідки: IEV - UKKK. GML - UKKM

Re: Открытое небо

Повідомлення MVA »

Стаття по темі. Взято звідси: http://economics.unian.net/ukr/detail/140962

Голова «Украероруху»: головне - не віддати управління українським небом у чужі руки


Україна продовжує переговори щодо приєднання до європейського договору про «Відкрите небо». Експерти вважають, що даний крок може призвести до банкрутства українських авіакомпаній, які не зможуть конкурувати з європейськими авіаперевізниками. Крім того, в Україні існує маса питань, які стримують зростання регіонального авіасполучення. Про проблеми та реалії «повітряноuj» життя України в ексклюзивному інтерв'ю УНІАН розповів генеральний директор Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух) Юрій Чередниченко.

Будь-яка інтеграція не буває простою

- Юрію Анатолійовичу, які перспективи мають українські авіакомпанії в європейському повітряному просторі?

- До відкритого європейського простору ми йдемо вже 4 роки. Можливо, комусь і хотілося б, щоб все відбувалося швидше, але нам доводиться вирішувати досить складні питання, ми знаходимося в режимі переговорів. Безумовно, потрібно рухатися в цьому напрямку, але в даному процесі ми повинні усвідомлювати ті проблеми, з якими можемо зіштовхнутися в майбутньому.

Основне - відкриття ринку авіаперевезень, але його потрібно відкривати так, щоб на ньому було комфортно працювати не тільки, наприклад, «Люфтганзі», але й українським авіакомпаніям. Якщо ми односторонньо відкриємо ринок, то вітчизняних авіакомпаній більше не буде. Конкуренція в даній сфері дуже жорстка. Необхідно діяти обдумано, щоб не стати заручником міжнародних норм і стандартів, щоб через них через певні органи міжнародної авіаційної влади нас би не позбавили яких-небудь ліцензій і прав.

- Україні доводиться йти на поступки?

- Не можна сказати, що ми йдемо на поступки. Україна як член низки міжнародних організацій просто виконує ті норми, які нам потрібно виконати. Крім чисто практичних моментів, існує багато теоретичних питань, пов'язаних, наприклад, з документальною базою, системою контролю, моніторингом безпеки. Європа приділяє достатню увагу безпеці, однак безпека польотів – це не лише поточний її рівень, але й механізми, які дозволяють її підтримувати. Тому Україні потрібно адаптувати своє авіаційне законодавство, запровадити нові процедури, на якісь речі подивитися іншим поглядом, змінити правила і стандарти, що не змінювались з часів СРСР. Головне, щоб у майбутньому європейська авіавлада не заявила, що «Украерорух» - поганий провайдер і повітряним простором над Україною керуватиме хтось інший.

- Таке можливо?

- У Європі зараз йде процес укрупнення провайдерів. За останні роки їхня кількість із 37 скоротилося до трохи більше 20. Окремі країни з метою збільшення пропускної спроможності повітряного простору та оптимізації польотів укрупнюють центри управління рухом, причому над декількома країнами одразу.

Якщо ми інтегруємося в дані процеси, то повинні розуміти, якою буде роль України, з ким ми можемо створювати такий центр і на яких умовах, аби не вийшло, що завтра нам скажуть, що "керувати" нашим небом буде Польща чи Румунія.

Це серйозні питання, на які потрібно дивитися не з позиції того, що ми нічого не хочемо робити, а з позиції того, щоб наші процедури були адекватні, вимоги до безпеки були зрозумілі міжнародній спільноті, персонал був би підготовлений і сертифікований. Будь-яка інтеграція не буває простою, і на будь-якому ринку виживає найсильніший.

Завантаження на Євро-2012 не було критичним

- А як українські диспетчери впоралися з величезним обсягом пасажирських авіаперевезень під час Євро-2012?

- Чудово. Але потрібно розуміти, що завантаження не було критичним. На сьогодні центри управління повітряним рухом в п'яти регіонах України обладнані найсучаснішим устаткуванням, завдяки чому пропускна спроможність має достатній запас міцності. Під час чемпіонату відзначалося збільшення повітряного руху в деяких пунктах в 1,5-2 рази, наприклад, «Бориспіль» на фінал прийняв в 2,5 рази більше рейсів, ніж зазвичай обслуговує щодня. Але завдяки тим процедурам, які ми ввели, і тому обладнанню, яке встановлене на аеродромних диспетчерських вишках, тільки в «Борисполі» ми можемо обслуговувати 100 зльотів або посадок на годину. Це - високий європейський рівень.

- Скільки суден взагалі може пропускати український повітряний простір?

- Наприклад, в аеропорту «Бориспіль» в літній піковий період обслуговується близько 600 повітряних суден на добу. В середньому за добу в Київському районі політної інформації проходить близько 400-450 повітряних суден. Але це не є межею - в 80-ті роки ХХ століття показники доходили до 800 повітряних суден на добу.

Сьогодні дуже динамічно став розвиватися аеродром «Жуляни», де інтенсивність руху значно збільшується. Аеропорт у Донецьку вийшов практично на друге-третє місце. Непогані показники аеропортів Харкова і Львова. У Сімферополі, на жаль, інтенсивність польотів, в основному, сезонна, в зимові місяці вона поки що не поліпшилася. В цілому у всіх міжнародних аеропортах України може обслуговуватися в 3-4 рази більше рейсів, ніж за фактом на сьогодні на добу.

Пропускна здатність у найближчі 5-7 років буде більш, ніж достатня. Ми робимо все, щоб повітряний простір України було привабливим для авіакомпаній, щоб збільшувалася кількість транзитних рейсів, вводимо нові «прямі» маршрути, що дозволяють економити час.

- Хіба не самі авіакомпанії вирішують, як їм літати?

- Авіакомпанії, перш ніж використовувати повітряний простір, оцінюють все - починаючи з технічної обладнаності аеропорту, закінчуючи підготовкою фахівців-авіадиспетчерів. Там, де безпека на першому плані, економіка йде на друге і навіть третє місце. Підвищуючи якість обслуговування повітряного руху, ми намагаємося залучити якомога більше польотів. Думаю, нам це вдається, оскільки щорічно фіксується приріст повітряного руху від 7 до 15%. Наприклад, 7-8 років тому в повітряному просторі України ми обслуговували до 200 тисяч транзитних польотів на рік, сьогодні - 350-380 тисяч.

Небо - під контроль авіаційної міліції

- Зараз дуже активно розвивається мала і бізнес-авіація. Наскільки «Украерорух» готовий приймати такі повітряні судна?

- Мала авіація, тобто, авіація загального призначення, - клас літаків, які виконують польоти, як правило, у неконтрольованому повітряному просторі, до висоти 1500 метрів. Для таких суден діє спрощена процедура подачі заявки на виконання польоту. Думаю, що це нормально, і років через 10 в нашому просторі буде велика кількість подібних літаків, але потрібно правильно підготуватися до цього в плані безпеки. Авіаційна влада повинна мати більше можливостей контролю таких польотів. Часто літають незареєстровані повітряні судна, дуже багато польотів мотодельтапланів, саморобних літаків, які часто розбиваються. Авіація помилок не прощає, але при цьому не можна стримувати ринок.

Безпосереднього управління польотами малих літаків у неконтрольованому повітряному просторі ми не ведемо, але коли вони входять в зони аеродромів або піднімаються вище 1500 метрів, то потрапляють під спостереження «Украероруху».

- Представники малої і бізнес-авіації порушують правила?

- Часом порушують. Думаю, що в майбутньому нас чекає створення органу за типом авіаційної міліції або інспекції, завданням якого було б боротися з порушниками правил поведінки в повітряному просторі.

Внутрішні перевезення: возити "повітря" ніхто не буде

- Як Ви оцінюєте перспективи відродження аеропортів у невеликих обласних центрах України?

- Потрібно усвідомлювати, що зараз авіатранспорт досить дорогий, возити «повітря» жодна авіакомпанія не може собі дозволити. Тому перш, ніж говорити про розвиток якогось регіонального аеропорту, необхідно чітко вивчити структуру польотів, яка може там розвиватися.

Зокрема, в місті Рівному хотіли на базі місцевого аеродрому створити такий, який би тісно працював з багатьма аеродромами-хабами в Європі. Але одного бажання замало. Можна побудувати суперсучасний аеропорт, вкласти в нього величезну кількість коштів, а потім виявиться, що ніхто туди не летить. У цьому питанні потрібно бути дуже ефективним менеджером. Приміром, аеропорт у Черкасах, який місцева влада останні 5-7 років хоче відродити і зробити міжнародним. Але що далі? Він знаходиться на відстані близько 150 км від аеропорту «Бориспіль», а час проїзду з Черкас в «Бориспіль» становить близько 2 годин. Якщо говорити про організацію авіарейсу з Черкас до Києва, щоб пасажир міг потім летіти за кордон, то такий рейс займе за часом стільки ж, скільки і пересування на автомобілі або маршруткою, адже є певна процедура - ви повинні заздалегідь приїхати в аеропорт, пройти огляд, процес посадки. Це займає 1-1,5 години. Переліт з Черкас до Києва - близько 40 хвилин, плюс час на вихід, отримання багажу. І якщо підсумувати, то вийде, що летіти довше, ніж їхати. Тому, з економічних міркувань, переліт з Черкас до Києва не має сенсу. Рейси з Черкас за кордон організувати можна, але якій кількості людей там вони потрібні регулярно.

- Ви бачите перспективи розвитку внутрішніх рейсів в Україні?

- Перспективи є, але з багатьма застереженнями. Для будь-якої авіакомпанії переліт стає рентабельним, коли завантаження крісел понад 55%. Якщо кількість пасажирів не збільшується, то рейс закривається.

Потрібно уважно вивчити схему розташування аеропортів в Україні, щоб компанії, які мають інтерес на українському ринку, виконували регіональні польоти з нульовою рентабельністю, отримуючи за це можливість працювати на рентабельних напрямках. В цілому, це - не новий механізм. Так працює цивільна авіація у всьому світі. Наприклад, «Люфтганза» на внутрішньому ринку Німеччини не заробляє великих коштів, виконує, по суті, доставку пасажирів у великі аеропорти, звідки перевозить їх на інші континенти, таким чином отримуючи основний прибуток.

Але варто наголосити, що подібна схема під силу тільки великим авіакомпаніям. Компанії лоу-кости, що спеціалізуються на виконанні чартерних польотів або мають у своєму парку 2-3 літаки, на жаль, не можуть так працювати. Тобто, внутрішні рейси можуть нарощуватися на базі великих національних компаній і за підтримки держави.

- Дякую за розмову.

Анна Левченко (УНІАН)
Аватар користувача
Toronto_guy
Airbus A330
Повідомлень: 643
З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Toronto_guy »

MVA писав:Але варто наголосити, що подібна схема під силу тільки великим авіакомпаніям. Компанії лоу-кости, що спеціалізуються на виконанні чартерних польотів або мають у своєму парку 2-3 літаки, на жаль, не можуть так працювати. Тобто, внутрішні рейси можуть нарощуватися на базі великих національних компаній і за підтримки держави.
Интересно, это он так со временем СССР думает?! А Ютейр стало быть "неправильная" авиакомпания?! Таким нафталином воняет :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Нет, чтоб сказать о том, чтобы государство не мешало, так надо сказать что оно обязательно должно помогать.... ну и отстегивать должны таким помощникам(((
fiua
Airbus A330
Повідомлень: 535
З нами з: 04 липня 2012, 10:16
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення fiua »

((((...Якщо ми односторонньо відкриємо ринок, то вітчизняних авіакомпаній більше не буде.))))

C МАУ - все понятно. Это - национальный перевозчик и его будут защищать до большого ляпа или явного банкротства.
Народ тут все поймет.

IMHO: Но складывается впечатление, что открытое небо - оттягивают, чтоб защитить (покормить) все остальные негосударственные компании. Но остальные укр. компании они же - только для конкуренции нужны, я так понимаю.
Люфтганза и другие иностранные компании и моглибы выполнить роль конкурентов для МАУ.
А деньги государства тратились бы только на МАУ. Которая имела бы задачу выхода на рентабельность скажем в течении 10 лет.
Аватар користувача
Toronto_guy
Airbus A330
Повідомлень: 643
З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Toronto_guy »

fiua писав:((((...Якщо ми односторонньо відкриємо ринок, то вітчизняних авіакомпаній більше не буде.))))

C МАУ - все понятно. Это - национальный перевозчик и его будут защищать до большого ляпа или явного банкротства.
Народ тут все поймет.

IMHO: Но складывается впечатление, что открытое небо - оттягивают, чтоб защитить (покормить) все остальные негосударственные компании. Но остальные укр. компании они же - только для конкуренции нужны, я так понимаю.
Люфтганза и другие иностранные компании и моглибы выполнить роль конкурентов для МАУ.
А деньги государства тратились бы только на МАУ. Которая имела бы задачу выхода на рентабельность скажем в течении 10 лет.
Вы, наверное, что-то пропустили!!! МАУ и Аэросвит не принадлежат государству. Быдло, конечно, поймет использование бюджетных денег на частные компании - ему не впервой(((
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення khai »

fiua писав:((((...Якщо ми односторонньо відкриємо ринок, то вітчизняних авіакомпаній більше не буде.))))

C МАУ - все понятно. Это - национальный перевозчик и его будут защищать до большого ляпа или явного банкротства.
Народ тут все поймет.

IMHO: Но складывается впечатление, что открытое небо - оттягивают, чтоб защитить (покормить) все остальные негосударственные компании. Но остальные укр. компании они же - только для конкуренции нужны, я так понимаю.
Люфтганза и другие иностранные компании и моглибы выполнить роль конкурентов для МАУ.
А деньги государства тратились бы только на МАУ. Которая имела бы задачу выхода на рентабельность скажем в течении 10 лет.
МАУ - уже давно частная компания. Но она зарегистрирована в Украине, и поэтому платит налоги в Украине и даёт работу украинским рабочим. АК создают существенный приток денег в украину. Особенно за счёт транзитных пассажиров, доля которых весьма существенна. И так торговый баланс отрицательный, а если сейчас ещё и авиацию убрать - то вообще плохо будет. На одном металле долго не протянешь. Нужно учить свои АК работать нормально, один из хороших стимулов - повышение компенсаций пассажирам. А в этом направлении работают. Поэтому с точки зрения развиия государства в целом - делается всё правильно. Украина - не очень интересный рынок для иностранных АК. На примере Харькова и Донецка чётко видно, что проблема не в получении разрешения на полёты - в том числе в Европу, а в нежелании АК летать. Поэтому открытое небо - только повод для спекуляций и красивые слова.
Добавить ещё пару направлений украинскому Виззу или Свиту - Италию, Португалию и всё будет отлчно. А обанкротить и развалить то что имеем и заново строить - далёкий признак СССР, к которому очень не хочется возвращаться.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення ATk »

Формула прихода раянов и т.п. в Украину такова:

1)ПР- в топку
2) ассоциация и безвизовый режим с ЕС
3) открытое небо.

Так что пока что свит и мау могут спать спокойно.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення khai »

ATk писав:Формула прихода раянов и т.п. в Украину такова:

1)ПР- в топку
2) ассоциация и безвизовый режим с ЕС
3) открытое небо.

Так что пока что свит и мау могут спать спокойно.
Ещё нужно добавить:
- альтернативный кетеринг в аэропортах
- альтернативные ТЗК
- сделать приемлемой стоимость за навигацию
- уровень жизни в Украине раза в два поднять
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей