Открытое небо

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

Вот, кстати, то интервью
http://www.europalibera.org/content/art ... 54760.html
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення dmtr »

AlexK писав:Если существует какая-то договорённость о неснижени цен между двумя компаниями, это разве не называется "преступный сговор"?
не называется.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення AlexK »

dmtr писав:
AlexK писав:Если существует какая-то договорённость о неснижени цен между двумя компаниями, это разве не называется "преступный сговор"?
не называется.
В США это называется price fixing, и их бы оштрафовали по полной программе.
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення dmtr »

AlexK писав:
dmtr писав:
AlexK писав:Если существует какая-то договорённость о неснижени цен между двумя компаниями, это разве не называется "преступный сговор"?
не называется.
В США это называется price fixing, и их бы оштрафовали по полной программе.
усюди їх би оштрафували, для того антимонопольні органи і є, але це не злочинна змова, само собою.
Аватар користувача
AlexNc
Airbus A340
Повідомлень: 942
З нами з: 13 травня 2009, 19:26
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення AlexNc »

dmtr писав:усюди їх би оштрафували, для того антимонопольні органи і є, але це не злочинна змова, само собою.
Вот только в нашем гондурасе такие договоренности лоббируются на уровне самого же государства :(. Лишь потому, что у определенных чиновников имеются личные интересы в украинских авиакомпаниях.

Да че уж там говорить, если даже душат конкурентов внутри страны. Была старая власть, - был зеленый свет Альянсу прижимали остальных, пришла новая, - теперь зеленый свет МАУ, а Альянс начали прижимать.

Даже не знаю, что должно поменяться что бы власть начала заботится об интересах людей, а не лоббировать собственные интересы.

Был интересный случай, ради интереса писал жалобу в АМКУ по поводу цен Мотор Сичи на рейсах в Запорожье. Ответ был просто замечательный, что мол для рассмотрения жалобы необходимо приложить документы подтверждающие факт продажи по завышенной цене, в частности копии авиабилетов.

Ну не бред? Т.е. для того что бы пожаловаться что товар продают по завышенной цене, я предварительно должен купить товар по этой самой завышенной цене. В общем после обмена парочкой взаимных писем, просто забил на это, тем более что изначально было понятно, что это никакого результата принести не может, а сама затея была чисто интереса ради.
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення dmtr »

http://dt.ua/ECONOMICS/aviarinok_viboyi ... 01301.html
черговий "регулювальник" пише в Дзеркало Тижня
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

Воздушный кодекс

Стаття 94. Умови виконання повітряних перевезень українським
авіаперевізником

8. Уповноважений орган з питань цивільної авіації має право
відмовити у наданні права на експлуатацію певної повітряної лінії
та призначенні авіаперевізника або обмежити обсяг права на
експлуатацію повітряної лінії у разі:

1) наявності обмежень, передбачених міжнародними договорами
України або угодами між авіаційними органами влади, а також
авіаційними правилами України;

2) потреби досягти рентабельності регулярних повітряних
перевезень на повітряних лініях, які вже обслуговуються, за
відсутності потреби у збільшенні ємності перевезень;

3) якщо право на виконання регулярних польотів за цією
повітряною лінією вже передано іншому авіаперевізнику в рамках
виконання зобов'язань, що мають суспільно важливий характер;

4) авіаперевізник не відповідає вимогам міжнародних договорів
України та авіаційних правил України або не виконує їх.

9. Авіаперевізник зобов'язаний поінформувати уповноважений
орган з питань цивільної авіації про припинення регулярних
повітряних перевезень на повітряній лінії, на яку він має право на
експлуатацію, за 30 днів до запланованої дати припинення із
зазначенням причин.

Стаття 96. Суспільно важливі повітряні перевезення

1. Суспільно важливі повітряні перевезення забезпечуються
авіаперевізником з метою надання послуг з повітряних перевезень із
дотриманням встановлених вимог щодо тривалості, регулярності,
місткості і тарифів, яких авіаперевізник не став би дотримуватися
у разі, якби він керувався тільки власними комерційними
інтересами.

2. Уповноважений орган з питань цивільної авіації може
прийняти рішення про обслуговування певної повітряної лінії з
незначним повітряним рухом, який є важливим для міста або регіону,
в рамках виконання зобов'язання, що має суспільно важливий
характер, з дотриманням авіаперевізником встановлених вимог,
зокрема щодо безперервності та регулярності повітряних перевезень,
обсягу та рівня оплати за здійснення повітряних перевезень.
Відповідне повідомлення з цього приводу публікується у друкованих
офіційних засобах масової інформації.

3. Якщо жоден з авіаперевізників не погоджується на
обслуговування такої повітряної лінії, уповноважений орган з
питань цивільної авіації може оголосити відкритий конкурс для
українських авіаперевізників або для іноземних авіаперевізників,
якщо це передбачено міжнародними договорами України, з метою
визначення авіаперевізника чи авіаперевізників, які готові
виконувати зобов'язання, що мають суспільно важливий характер.

4. Критерієм оцінки пропозицій, поданих на конкурс, є
заявлені авіаперевізником форма або розмір винагороди чи пільг, що
надаються в обмін на виконання зобов'язання, що має суспільно
важливий характер.

5. Уповноважений орган з питань цивільної авіації може
включити у зобов'язання, що має суспільно важливий характер,
вимогу до авіаперевізника щодо гарантування обслуговування
повітряної лінії протягом певного строку.

6. Уповноважений орган з питань цивільної авіації має право
обмежити доступ до повітряної лінії, яка обслуговується в рамках
зобов'язання, що має суспільно важливий характер, забезпечивши
авіаперевізнику виключне право на обслуговування повітряної лінії
на строк до трьох років.
MVA
Airbus A319
Повідомлень: 187
З нами з: 28 квітня 2012, 21:02
Звідки: IEV - UKKK. GML - UKKM

Re: Открытое небо

Повідомлення MVA »

Власти разрешили иностранным авиакомпаниям осуществлять нерегулярные полеты в Украину Иностранные авиакомпании с 15 мая смогут осуществлять нерегулярные полеты в Украину на период Евро-2012

С 15 мая по 15 июля иностранные авиаперевозчики будут выполнять нерегулярные полеты с целью перевозки футбольных команд, болельщиков, представителей национальных футбольных ассоциаций, представителей УЕФА, прессы, радио и телевидения в страну без каких-либо ограничений и без права продажи воздушных перевозок на украинской территории.

Как сообщается, это закреплено приказом Министерства инфраструктуры Украины № 203 Об осуществлении нерегулярных полетов в, из и в пределах Украины на период проведения Евро-2012.

В ведомстве Бориса Колесникова постановили, что разрешение предоставляется при условии, что авиаперевозчики будут придерживаться действующего законодательства, международных соглашений и иметь соответствующий слот.

При этом контроль выполнения приказа возложен на первого заместителя министра инфраструктуры Константина Ефименко.

Как сообщалось, вице-премьер министр-министр инфраструктуры Борис Колесников в феврале текущего года подписал приказ О нерегулярных полетах в, из и в пределах Украины на период проведения Евро-2012, предусматривающий введение режима "открытого неба" на время Чемпионата Европы по футболу 2012 года.

Напомним, что Колесников ранее заявил, что визовый режим с ЕС является единственным препятствием развития международных лоукост-компаний в Украине.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення popTAB »

Чим це відрізняється від чартерів?
MVA
Airbus A319
Повідомлень: 187
З нами з: 28 квітня 2012, 21:02
Звідки: IEV - UKKK. GML - UKKM

Re: Открытое небо

Повідомлення MVA »

Це і є "Відкрите небо" по-українськи...
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення GURU »

.......без каких-либо ограничений и без права продажи воздушных перевозок на украинской территории :facepalm:
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення popTAB »

дивно, що нема якоїсь зірочки, що правило стосується аеропортів, які за 2011 рік обслужили менше 100тис
floMaster_
Airbus A340
Повідомлень: 790
З нами з: 01 лютого 2011, 19:08
Звідки: Харьков
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення floMaster_ »

..и у которых полоса не длиннее 1200м..
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

По поводу прихода Ryanair.
Колесников в Жулянах сказал, что дали разрешение на полеты Киев-Дублин и Лондон-Киев. По всем остальным направлениям, поскольку авиакомпания ирландская, есть проблемы с договорами. Поэтому или Ryanair открывает дочку в Украине...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

Колесников предлагает перенести пассажирский сбор с внутренних рейсов на международные, отменив его на внутренних рейсах.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення ATk »

Иногда мне кажется что Колесо - реинкарнация Кирпы. в прошлый раз вся эта система не заработала. Сомневаюсь что получитыся теперь.
Аватар користувача
AlexNc
Airbus A340
Повідомлень: 942
З нами з: 13 травня 2009, 19:26
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення AlexNc »

Olek писав:Колесников предлагает перенести пассажирский сбор с внутренних рейсов на международные, отменив его на внутренних рейсах.
Бред какой то... В стоимости билетов на внутренних рейсах по 200 баксов сборы в 15-25 баксов как то капля в море...

Если такое сделают, то в итоге цены на внутренние перелеты не изменятся, просто АК будут эту часть себе в карман ложить (ну может на месяц два разве что снизят для вида), а на международные поднимутся...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

Міністерство інфраструктури стимулюватиме зниження вартості авіаційних перевезень шляхом залучення на український ринок низькобюджетних авіакомпаній. Відповідний проект постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання щодо стимулювання розвитку низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень» розроблено за ініціативи Міністерства інфраструктури України та виноситься на публічне громадське обговорення.
В основу проекту постанови покладено цілковиту підтримку низькобуджетних авіаперевізників. У документі описано механізм визначення статусу низькобюджетних пасажирських авіаційних перевізників та передбачено положення, які сприятимуть їх залученню.
Відтак, авіаційні перевізники, що здійснюють низькобюджетні перевезення, повинні відповідати наступним критеріям:
мати у своєму розпорядженні не менше 10 повітряних суден одного типу, що належать їм на праві власності або за договором лізингу (крім лізингу з екіпажем), строк експлуатації яких не перевищує 10 років;
використовувати під час бронювання та продажу послуг перевезень відокремлену автоматизовану систему бронювання, яка забезпечує сукупність процесів створення, обробки, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та анулювання електронних перевізних документів та не містить ресурс інших перевізників;
видавати квитки лише з гарантованою датою вильоту;
виконувати лише прямі рейси між пунктами відправлення та призначення та не здійснювати перевезень стикувальними рейсами та рейсами з пересадками;
не мати договорів про взаємне визнання перевізної документації та про спільне використання кодів;
користуватися допустимим (мінімальним) переліком послуг з наземного обслуговування, що офіційно визначається та надається експлуатантом аеропорту України для авіаційних перевізників, які здійснюють низькобюджетні пасажирські авіаційні перевезення.
Заявки авіаперевізників на відповідність вищевказаним критеріям розглядатиме Державіаслужба України.
Для низькобюджетних пасажирських авіаційних перевізників, що відповідають цим критеріям, встановлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України (посадка - зліт повітряного судна, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативна стоянка повітряного судна, забезпечення авіаційної безпеки) буде регулюватися експлуатантом аеропорту та авіаційним перевізником. Тобто, аеропортам буде надано повноваження самостійно встановлювати розмір аеропортових зборів для авіаційних перевізників, що здійснюють низькобюджетні пасажирські перевезення.
Зниження тарифів аеропорту для обслуговування низькобюджетних авіаційних перевізників надасть можливість забезпечити їх привабливість перед низькобюджетними перевізниками та залучити їх на ринок України.
Громадське обговорення триватиме 30 календарних днів. Пропозиції та зауваження до проекту акта можуть надсилатися зацікавленими юридичними та фізичними особами на адресу Міністерства інфраструктури України (01135, м. Київ, пр. Перемоги,14, тел/факс 351-82-18, e-mail: fed@avia.gov.ua) та Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва (01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, е-mail: mail@dkrp.gov.ua).

Довідка
Низькобюджетні авіакомпанії є компаніями, у яких вартість квитка є значно нижчою, ніж у звичайних авіакомпаній, що досягається завдяки попиту на авіаційні перевезення та більшій ефективності використання повітряних суден, а також мінімальному пакету послуг, які включаються до базової ціни авіаквитка.
Практика співпраці європейських аеропортів з низькобюджетними авіакомпаніями передбачає, що останні отримують пільгові умови обслуговування упродовж перших років своєї діяльності, а за рахунок цього перевізник здатен встановлювати ціни на квитки, що значно нижчі, ніж у звичайних авіакомпаній, тим самим суттєво збільшуючи пасажиропотік.

http://mtu.gov.ua/uk/news/28473.html
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

26 червня 2012 року, 09:08
Проект
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від _________ 2012 р. №____
Київ

Про деякі питання щодо стимулювання розвитку
низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень
З метою створення сприятливих умов для пасажирів, здешевлення авіаційних пасажирських перевезень
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Міністерству інфраструктури, Міністерству економічного розвитку та торгівлі, Міністерству фінансів, Державній податковій службі, Антимонопольному комітету вжити заходів щодо стимулювання розвитку низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень та розвитку інфраструктури аеропортів.
2. Експлуатантам аеропортів забезпечити наземне та аеропортове обслуговування авіаційного перевізника, що здійснює низькобюджетні пасажирські авіаційні перевезення, у тому числі за рахунок доходів, отриманих експлуатантом аеропорту від неавіаційної діяльності.
3. Державній авіаційній службі схвалювати заявки авіаційних перевізників, що мають намір здійснювати низькобюджетні пасажирські перевезення, за умови їх відповідності критеріям, встановленим до авіаційних перевізників, що здійснюють низькобюджетні перевезення, відповідно до пункту 4 цієї постанови.
4. Авіаційні перевізники, що здійснюють низькобюджетні перевезення, повинні відповідати наступним критеріям:
мати у своєму розпорядженні не менше 10 повітряних суден одного типу, що належать їм на праві власності або за договором лізингу (крім лізингу з екіпажем), строк експлуатації яких не перевищує 10 років;
під час бронювання та продажу послуг перевезень використовувати відокремлену автоматизовану систему бронювання, яка забезпечує сукупність процесів створення, обробки, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та анулювання електронних перевізних документів та не містить ресурс інших перевізників;
видавати квитки лише з гарантованою датою вильоту;
виконувати лише прямі рейси між пунктами відправлення та призначення та не здійснювати перевезення стикувальними рейсами та рейсами з пересадками;
не мати договорів про взаємне визнання перевізної документації та про спільне використання кодів;
користуватися допустимим (мінімальним) переліком послуг з наземного обслуговування, що офіційно визначається та надається експлуатантом аеропорту України для авіаційних перевізників, що здійснюють низькобюджетні пасажирські авіаційні перевезення.
5. Абзац сьомий підпункту «б» пункту 2 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» (ЗП України, 1996 р., N 21, ст. 596; Офіційний вісник України, 2007 р., № 88, ст. 3221) викласти у такій редакції: «аеропортові збори за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України (посадка - зліт повітряного судна, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативна стоянка повітряного судна, забезпечення авіаційної безпеки), крім низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень;».


Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
http://mtu.gov.ua/uk/alias_50/28470.html
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Olek »

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання щодо стимулювання розвитку низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень» розроблено за ініціативою Міністерства інфраструктури України.
Прийняття в експлуатацію нових об’єктів авіаційної транспортної інфраструктури, зокрема державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького», потребує якнайшвидшого повернення інвестиційних коштів.
Авіаційний ринок України потребує залучення іноземних низькобюджетних авіаційних перевізників, які будуть сприяти, перш за все, збільшенню доходів аеропортів України від неавіаційної діяльності (за рахунок зростання кількості пасажирів, торгівельної діяльності, паркувальних майданчиків, тощо). Зниження тарифів аеропорту для обслуговування низькобюджетних авіаційних перевізників надасть можливість забезпечити їх привабливість перед низькобюджетними перевізниками та залучити їх на ринок України.
Відповідно до практики співпраці європейських аеропортів з низькобюджетними авіакомпаніями, останні отримують пільгові умови обслуговування протягом перших років, що знаходить відображення у зниженні аеропортових зборів, вартості наземного обслуговування та спільних маркетингових заходах. За рахунок цього перевізник здатен встановлювати ціни на квитки, що значно нижчі, ніж у звичайних авіакомпаній, тим самим суттєво збільшуючи пасажиропотік.
Низькобюджетні авіакомпанії є компаніями, у яких вартість квитка є значно нижчою, ніж у звичайних авіакомпаній, що досягається завдяки попиту на авіаційні перевезення та більшій ефективності використання повітряних суден, а також мінімальному пакету послуг, які включаються до базової ціни авіаквитка.
Також важливою особливістю буде створення аеропортами спеціальної технології обслуговування, що надасть можливість зменшити витрати на послуги аеропортів. Як наслідок, відбудеться зниження вартості авіаційних перевезень для населення. Проект постанови передбачає визначення критеріїв, за якими Державною авіаційною службою України буде підтверджуватися статус перевізника, та повноваження аеропортам самостійно встановлювати розмір аеропортових зборів для авіаційних перевізників, що здійснюють низькобюджетні пасажирські перевезення.

2. Визначення цілей державного регулювання
Метою прийняття проекту постанови є зниження вартості авіаційних перевезень для населення шляхом залучення низькобюджетних авіаційних перевізників та створення необхідних умов для їх діяльності.

3.Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
Альтернативним способом є діюча на теперішній час система врегулювання відносин між аеропортами та авіаперевізниками та відмова аеропортів України співпрацювати з низькобюджетними авіаційними перевізниками. При цьому, громадяни не отримають вигоди від дешевших авіаційних перевезень, а аеропорти не отримають підвищення доходів від неавіаційних видів діяльності, та як наслідок не збільшаться надходження до державного бюджету.
Іншим альтернативним способом може бути зниження вартості на авіаційні перевезення для громадян, шляхом компенсації авіаперевізникам витрат пов’язаних із здійсненням таких перевезень за рахунок коштів державного бюджету. Такий спосіб є неприйнятним, оскільки спричинить додаткові витрати з державного бюджету.
Враховуючи вищенаведене, а також необхідність розвитку України як авіаційної держави найбільш прийнятним способом досягнення поставленої мети є спосіб, запропонований проектом акта.

4.Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта
Стимулювання зниження вартості авіаційних перевезень для населення здійснюватиметься шляхом залучення та розвитку діяльності низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень.
З цією метою проектом постанови передбачається механізм визначення статусу низькобюджетних пасажирських авіаційних перевізників та передбачено положення, які сприятимуть їх залученню.
Державіаслужбою України будуть розглядатися заявки, надані авіаційними перевізниками, стосовно їх відповідності необхідним для низькобюджетних пасажирських авіаційних перевізників критеріям, визначених проектом постанови.
Для низькобюджетних пасажирських авіаційних перевізників, що відповідають критеріям, встановлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України (посадка - зліт повітряного судна, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативна стоянка повітряного судна, забезпечення авіаційної безпеки) буде регулюватися експлуатантом аеропорту та авіаційним перевізником.

5.Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта
Залучення низькобюджетних авіаційних компаній до аеропортів України створить можливість залучити нові пасажиропотоки, за рахунок дешевших квитків на авіаційні перевезення та підвищити доходи аеропортів від неавіаційної діяльності.
Практика співпраці європейських аеропортів з низькобюджетними авіакомпаніями, передбачає, що останні отримують пільгові умови обслуговування протягом перших років своєї діяльності, а за рахунок цього перевізник здатен встановлювати ціни на квитки, що значно нижчі, ніж у звичайних авіакомпаній, тим самим суттєво збільшуючи пасажиропотік.
Низькобюджетні авіакомпанії є компаніями, у яких вартість квитка є значно нижчою, ніж у звичайних авіакомпаній, що досягається завдяки попиту на авіаційні перевезення та більшій ефективності використання повітряних суден, а також мінімальному пакету послуг, які включаються до базової ціни авіаквитка.
З метою створення умов для ефективної співпраці аеропортами буде створено спеціальну технологію обслуговування, що надасть можливість зменшити витрати на послуги аеропортів. Як наслідок, відбудеться зниження вартості авіаційних перевезень для населення. Проект постанови передбачає визначення критеріїв, за якими Державною авіаційною службою України буде підтверджуватися статус перевізника, та повноваження аеропортам самостійно встановлювати розмір аеропортових зборів для авіаційних перевізників, що здійснюють низькобюджетні пасажирські перевезення.

6.Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта

Прийняття проекту постанови надасть можливість здешевити пасажирські авіаційні перевезення за рахунок залучення авіаційних перевізників, що здійснюють низькобюджетні перевезення, а також підвищити статус України як авіаційної держави.
Об’єкт впливу
Витрати
Вигоди
Держава
Додаткових витрат не очікується

Отримує підвищення відрахувань до державного бюджету за рахунок підвищення доходів від неавіаційних видів діяльності аеропортів. Підвищення статусу України як авіаційної держави.
Громадяни
Витрат не зазнають
Отримують вигоди від дешевих пасажирських авіаційних перевезень
Суб’єкти господарювання
(експлуатанти аеропортів, низькобюджетні авіаперевізники)
Витрат не зазнають
Для аеропортів України збільшення доходів від неавіаційної діяльності за рахунок зростання кількості пасажирів.
Для низькобюджетних авіаційних перевізників буде створено умови для ефективної діяльності.
Прийняття та впровадження проекту регуляторного акта не спричинить додаткових витрат з Державного бюджету України.

7.Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта

Передбачається, що проект регуляторного акта набере чинності відповідно до законодавства. При цьому термін чинності проекту регуляторного акта необмежений. Зміна строку дії проекту акта можлива в разі зміни актів законодавства, що регулюють зазначені питання.

8.Визначення показників результативності регуляторного акта

Результативність проекту регуляторного акта визначатиметься за такими показниками:
кількість залучених іноземних низькобюджетних авіаційних перевізників до аеропортів України;
кількість пасажирів, що користується послугами низькобюджетних авіаційних перевізників;
отриманням доходів аеропортами України від неавіаційної діяльності.
Дія проекту акта не призведе до збільшення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, пов'язаними з виконанням вимог акта.
Рівень поінформованості суб'єктів господарювання і фізичних осіб високий. Проект постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання щодо стимулювання розвитку низькобюджетних пасажирських авіаційних перевезень» та аналіз регуляторного впливу до нього розміщено на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України (http://www.mtu.gov.ua) у розділі «Регуляторна діяльність».

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності, а також терміни проведення аналізу результативності
Відстеження результативності акта буде здійснюватись Міністерством інфраструктури України (ДП МА «Бориспіль»), на підставі показників, визначених у розділі 8 аналізу.
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.




Віце-прем’єр-міністр України –
Міністр інфраструктури України Б. Колесніков
http://mtu.gov.ua/uk/alias_165/28471.html
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 2 гостей