WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10256
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

За рахунок чого Візз може конкурувати з Раяном в Європі в далекій перспективі?

- Раян в 3 рази більший по перевезених пассажирах (192 vs 62 мільйони)
- Раян швидше зростає (9% проти 4% у 2024 році)
- Раян прибутковий
- Вони в цілому оперують на одному ринку, хоча Раян трохи зміщений у бік багатшого ринку Західної Європи.
- Стратегія Візз на розширення на Схід хоча й логічна, але поки не виглядає успішною

То які варіанти? Очікувати, що Раян сам втрапить в халепу? Це не стратегія. Ринок це розуміє, і відповідно оцінює акції Візз, але коли саме ця проблема "вистрілить" сказати складно. Ресурси в них (та їх власників) ще є.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11356
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 07 жовтня 2025, 14:51 - Вони в цілому оперують на одному ринку, хоча Раян трохи зміщений у бік багатшого ринку Західної Європи.
Зараз якраз відбувається "розворот Раянів на схід" - скорочують пропозиції в Іспанію натомість розвиваючи Хорватію, про що той же сайт і пише.
Sentry писав: 07 жовтня 2025, 14:51 - Стратегія Візз на розширення на Схід хоча й логічна, але поки не виглядає успішною
Схід, який в ЄС (та ж Польща) - це той самий ринок, на який і Раяни можуть вийти. Схід в значенні ОАЕ вже провалився. З Казахстаном, гадаю, буде +\- те саме, ще й з поправкою, що це зарегульований ринок, паспорти з низьким рейтингом мобільності і т.д.
Sentry писав: 07 жовтня 2025, 14:51 Ресурси в них (та їх власників) ще є.
Ну О'Лірі пише, що з ресурсом у них не дуже - там в статті про те, що їх модель бізнесу не дуже лоукостова після пандемії.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

Літав цього року з Варшави як Візами так і Раяном. Першими на Тенеріфе, а другими до Бергамо. Може то моя сугубо об'єктивна думка але Візи себе краще почувають у Варшаві ніж Раяни. Перші використовують найбільший аеропорт Шопена, до якого зручно доїхати. В аеропорту є нормальний сервіс, на борту немає агресивного маркетингу (навіть на 6 годинним рейсі не задовбали) . Другі літають з варшавського задупья Модліна до якого ще той квест доїхати (потяг + автобус, або таксі за місто). В тому бараку немає місця, пройшов контроль і вперся в гейт. Я не люблю Райян за агресивний маркетинг на борту. За 2 години польоту мозг виносять начисто. Тому коли мені на зустріч то я краще полечу на Візах. Ціни в них плюс мінус однакові.
І в цих умовах Віз в Варшаві виглядає краще.
О'Лірі ще той звіздабол. Візи роблять, а не звіздять
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11356
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Ти ж сам пишеш, що Візз повертається в Модлін, а не в Шопена.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

Повертається до Модліна з новими рейсами, а не переходить цілком. В Шопені проблема із новими слотами. Будуть літати і там і там.
І сьгодні новина з Гданьська. Віз відкриває 5 нових рейсів з яких один внутрішній
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10256
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 07 жовтня 2025, 19:29
Зараз якраз відбувається "розворот Раянів на схід" - скорочують пропозиції в Іспанію натомість розвиваючи Хорватію, про що той же сайт і пише.

Схід, який в ЄС (та ж Польща) - це той самий ринок, на який і Раяни можуть вийти. Схід в значенні ОАЕ вже провалився. З Казахстаном, гадаю, буде +\- те саме, ще й з поправкою, що це зарегульований ринок, паспорти з низьким рейтингом мобільності і т.д.

Ну О'Лірі пише, що з ресурсом у них не дуже - там в статті про те, що їх модель бізнесу не дуже лоукостова після пандемії.
З усім згоден, от тому не дуже бачу перспективи у Візз. Так, я про Схід в сенсі ОАЕ, який провалився.
chukinson писав: 07 жовтня 2025, 23:05 Літав цього року з Варшави як Візами так і Раяном. Першими на Тенеріфе, а другими до Бергамо. Може то моя сугубо об'єктивна думка але Візи себе краще почувають у Варшаві ніж Раяни. Перші використовують найбільший аеропорт Шопена, до якого зручно доїхати. В аеропорту є нормальний сервіс, на борту немає агресивного маркетингу (навіть на 6 годинним рейсі не задовбали) . Другі літають з варшавського задупья Модліна до якого ще той квест доїхати (потяг + автобус, або таксі за місто). В тому бараку немає місця, пройшов контроль і вперся в гейт. Я не люблю Райян за агресивний маркетинг на борту. За 2 години польоту мозг виносять начисто. Тому коли мені на зустріч то я краще полечу на Візах. Ціни в них плюс мінус однакові.
І в цих умовах Віз в Варшаві виглядає краще.
О'Лірі ще той звіздабол. Візи роблять, а не звіздять
Візз для мене теж був приємнішим за Раян як раз за рахунок менш агресивного маркетингу та часто викорстання зручніших аеропортів. Але ж це лоукост, його обирають у першу чергу ціною. Ті, хто обирають комфортом у багатьох випадках оберуть класичні АК, а не Візз, тому ринок Візз звужується. Якщо ціни для пасажира з Шопена та Модліна більш-менш однакові, а аеропортові збори у Модліні менші, то можна припустити, що для АК рейс із Шопена менш прибутковий.
chukinson писав: 08 жовтня 2025, 00:27 І сьгодні новина з Гданьська. Віз відкриває 5 нових рейсів з яких один внутрішній
Відкриття рейсів = витрати, а не прибуток. Скільки вони тих рейсів відкривали та закривали?
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

На даному етапі розвитку на єврорейсах вже нажаль немає великої різниці між Wizz та умовним LOT чи Lufthansa, якщо не обирати бізнес клас. Тому при прочих рівних виграє зручність розкладу, доїзд до аеропорта і ціна.
Також не забуваємо, що Виз и Райян на сході Європи використовує фактор України. Велика країна з вже нажаль гигантською диаспорою яка постійно переміщується з/до України + туризм. Після відкриття польотів до України в тій самій Польщі буде спад авіаперевезень.
Відкриття рейсів = пошук нового продукту і клієнта, а не тільки витрати. Якщо відкривають, то значить мають можливості. А як далі буде - того в бізнесі жоден бізнесплан не відповість із 100% точністю.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11356
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

chukinson писав: 08 жовтня 2025, 00:27 І сьгодні новина з Гданьська. Віз відкриває 5 нових рейсів з яких один внутрішній
Я щось пропустив і ви вже приєднали назад Вільно?
wizz.png
wizz.png (46.87 Кіб) Переглянуто 789 разів
Там же і на машині недовго. Цікаво, чи протримається.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

mischko писав: 08 жовтня 2025, 12:49
chukinson писав: 08 жовтня 2025, 00:27 І сьгодні новина з Гданьська. Віз відкриває 5 нових рейсів з яких один внутрішній
Я щось пропустив і ви вже приєднали назад Вільно?

Там же і на машині недовго. Цікаво, чи протримається.
Ні. Вільно не приєднували. Попрад-Татри в Польщі називають аеропорт Закопане. Тому рейс в якійсь мірі вутрішній.

На машині 620км + перевірка на кордоні = 7-8 годин.

І ще новий рейс з Любліна в Нідерланди. Мабуть для українських біжеців.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11356
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

chukinson писав: 08 жовтня 2025, 16:00 + перевірка на кордоні = 7-8 годин.
Серйозно є перевірки на кордоні?
chukinson писав: 08 жовтня 2025, 16:00 І ще новий рейс з Любліна в Нідерланди. Мабуть для українських біжеців.
у Маастрихт, звідти Раяни якраз ідуть, бо кажуть, що дорого. Але сам аеропорт зручно на перетині трьох країн знаходиться.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3519
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

Візз це фьост лав, але жодного разу після 2022 не зміг з ними політати, Райян завжди був дешевший ...
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

mischko писав: 08 жовтня 2025, 16:17
Серйозно є перевірки на кордоні?
Є. Ловлять нелегалів. На літовському можно простояти від 15хв (в залежності від потоку). На німецькому кордоні в часи пік перед чи після свят і до пари годин бувало
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

І ще нові рейси. Мабуть "здихають"..
Wrocław 16:05 - Reykjavik 18:10 (-2-4-6-)
Wrocław 18:25 - Warna 21:30 (1---5--)
Wrocław 13:45 - Dortmund 15:15 (1-3-5-7)
Szczecin 10:55 - Bergen 12:45 (1---5--)
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5441
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Щось мені підказує, що це - черговий триндьож О'Лірі. Якби вс так було погано і раян обходив би візз по всіх фронтах, то за такою логікою easyjet мав би давно загнутись, бо ж і працюють на абсолютно однаковому ринку, і квитки у них дорожчі, і рейсів менше.
Подивився на маршрутну мережу Візз. Ну не так, щоб відчувався провал зі сходом. Звісно, з Абу-Дабі не пішло. Але Візз присутній в Єгипті, Грузії, Вірменії, де немає раянів. Та і будемо відверті, українці дають додаткові можливості літати з Кишинева, куди раян теж не літає. Пишуть, що не дивлячись на зниження доходу в фіскальному році, Візз все ще отримав чистий прибуток
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11356
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Igoresha писав: Вчора, 13:02 Щось мені підказує, що це - черговий триндьож О'Лірі. Якби вс так було погано і раян обходив би візз по всіх фронтах, то за такою логікою easyjet мав би давно загнутись
По easyJet О'Лірі дав прогноз, що його розпродадуть по частинам, типу базу в Гатвіку купить British Airways, в Схіпхолі - AF-KLM і т.д. Бо там слоти цікаві перш за все. Але це не цієї форумної гілки обговорення.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11356
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

chukinson писав: 08 жовтня 2025, 22:25 І ще нові рейси. Мабуть "здихають"..
Там насправді навіть більше: https://www.wizzair.com/en-gb/informati ... in-wroclaw

Але ми ж тут уже знаємо, що анонс нових напрямків на наступний рік зовсім не означає, що а/к за ними полетить.
Також а/к в Європі знаючи про сезонність попиту намагаються почати продаж наступного літнього сезону якомога раніше.
Підсумок: анонсування нових рейсів нічого не каже про фінансовий стан компанії, ота албанська живопирка, яка зі ЛЬвова літала до останнього продавала квитки і відкривала нові напрямки.
Дуже гроші потрібні.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10256
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

Я все-таки вважаю, що лише питання часу, коли відбудеться остаточне укрупнення європейских АК. Не найближчого часу, це цілком може зайняти ще 10-20 років, але переваги масштабу досить значні, та й подальша гармонізація ЄС цьому сприятиме. Обриси вже є:
- ЛХ Груп
- AF/KLM
- IAG
- Ryanair

Поки все досить схоже на США, з відставанням років на 20 (?). Чи є місце в цьому списку для другого лоукоста при дуже схожих операційних умовах? Я вважаю, що навряд. У кожної з "класичних" АК унікальні умови: хабові аеропорти, підтримка локальних держав, тощо.

Можуть вижити чартерні АК та АК на якихось маленьких ринках з сильним локальним протекціонізмом, наприклад Finnair, ну але їм з географією не пощастило.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 786
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

mischko писав: Вчора, 13:26
Але ми ж тут уже знаємо, що анонс нових напрямків на наступний рік зовсім не означає, що а/к за ними полетить.
Також а/к в Європі знаючи про сезонність попиту намагаються почати продаж наступного літнього сезону якомога раніше.
Підсумок: анонсування нових рейсів нічого не каже про фінансовий стан компанії, ота албанська живопирка, яка зі ЛЬвова літала до останнього продавала квитки і відкривала нові напрямки.
Дуже гроші потрібні.
Так, але на фоні коли Віз оголошує нові рейси, в тей самий час Райян виходить з регіональої Іспанії, скорочує Таллін і Рігу. Якось то не корелює це зі словами О'Лірі.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість