WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10255
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
За рахунок чого Візз може конкурувати з Раяном в Європі в далекій перспективі?
- Раян в 3 рази більший по перевезених пассажирах (192 vs 62 мільйони)
- Раян швидше зростає (9% проти 4% у 2024 році)
- Раян прибутковий
- Вони в цілому оперують на одному ринку, хоча Раян трохи зміщений у бік багатшого ринку Західної Європи.
- Стратегія Візз на розширення на Схід хоча й логічна, але поки не виглядає успішною
То які варіанти? Очікувати, що Раян сам втрапить в халепу? Це не стратегія. Ринок це розуміє, і відповідно оцінює акції Візз, але коли саме ця проблема "вистрілить" сказати складно. Ресурси в них (та їх власників) ще є.
- Раян в 3 рази більший по перевезених пассажирах (192 vs 62 мільйони)
- Раян швидше зростає (9% проти 4% у 2024 році)
- Раян прибутковий
- Вони в цілому оперують на одному ринку, хоча Раян трохи зміщений у бік багатшого ринку Західної Європи.
- Стратегія Візз на розширення на Схід хоча й логічна, але поки не виглядає успішною
То які варіанти? Очікувати, що Раян сам втрапить в халепу? Це не стратегія. Ринок це розуміє, і відповідно оцінює акції Візз, але коли саме ця проблема "вистрілить" сказати складно. Ресурси в них (та їх власників) ще є.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11352
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Зараз якраз відбувається "розворот Раянів на схід" - скорочують пропозиції в Іспанію натомість розвиваючи Хорватію, про що той же сайт і пише.
Схід, який в ЄС (та ж Польща) - це той самий ринок, на який і Раяни можуть вийти. Схід в значенні ОАЕ вже провалився. З Казахстаном, гадаю, буде +\- те саме, ще й з поправкою, що це зарегульований ринок, паспорти з низьким рейтингом мобільності і т.д.
Ну О'Лірі пише, що з ресурсом у них не дуже - там в статті про те, що їх модель бізнесу не дуже лоукостова після пандемії.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Літав цього року з Варшави як Візами так і Раяном. Першими на Тенеріфе, а другими до Бергамо. Може то моя сугубо об'єктивна думка але Візи себе краще почувають у Варшаві ніж Раяни. Перші використовують найбільший аеропорт Шопена, до якого зручно доїхати. В аеропорту є нормальний сервіс, на борту немає агресивного маркетингу (навіть на 6 годинним рейсі не задовбали) . Другі літають з варшавського задупья Модліна до якого ще той квест доїхати (потяг + автобус, або таксі за місто). В тому бараку немає місця, пройшов контроль і вперся в гейт. Я не люблю Райян за агресивний маркетинг на борту. За 2 години польоту мозг виносять начисто. Тому коли мені на зустріч то я краще полечу на Візах. Ціни в них плюс мінус однакові.
І в цих умовах Віз в Варшаві виглядає краще.
О'Лірі ще той звіздабол. Візи роблять, а не звіздять
І в цих умовах Віз в Варшаві виглядає краще.
О'Лірі ще той звіздабол. Візи роблять, а не звіздять
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11352
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ти ж сам пишеш, що Візз повертається в Модлін, а не в Шопена.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Повертається до Модліна з новими рейсами, а не переходить цілком. В Шопені проблема із новими слотами. Будуть літати і там і там.
І сьгодні новина з Гданьська. Віз відкриває 5 нових рейсів з яких один внутрішній
І сьгодні новина з Гданьська. Віз відкриває 5 нових рейсів з яких один внутрішній
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10255
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
З усім згоден, от тому не дуже бачу перспективи у Візз. Так, я про Схід в сенсі ОАЕ, який провалився.mischko писав: ↑Вчора, 19:29
Зараз якраз відбувається "розворот Раянів на схід" - скорочують пропозиції в Іспанію натомість розвиваючи Хорватію, про що той же сайт і пише.
Схід, який в ЄС (та ж Польща) - це той самий ринок, на який і Раяни можуть вийти. Схід в значенні ОАЕ вже провалився. З Казахстаном, гадаю, буде +\- те саме, ще й з поправкою, що це зарегульований ринок, паспорти з низьким рейтингом мобільності і т.д.
Ну О'Лірі пише, що з ресурсом у них не дуже - там в статті про те, що їх модель бізнесу не дуже лоукостова після пандемії.
Візз для мене теж був приємнішим за Раян як раз за рахунок менш агресивного маркетингу та часто викорстання зручніших аеропортів. Але ж це лоукост, його обирають у першу чергу ціною. Ті, хто обирають комфортом у багатьох випадках оберуть класичні АК, а не Візз, тому ринок Візз звужується. Якщо ціни для пасажира з Шопена та Модліна більш-менш однакові, а аеропортові збори у Модліні менші, то можна припустити, що для АК рейс із Шопена менш прибутковий.chukinson писав: ↑Вчора, 23:05 Літав цього року з Варшави як Візами так і Раяном. Першими на Тенеріфе, а другими до Бергамо. Може то моя сугубо об'єктивна думка але Візи себе краще почувають у Варшаві ніж Раяни. Перші використовують найбільший аеропорт Шопена, до якого зручно доїхати. В аеропорту є нормальний сервіс, на борту немає агресивного маркетингу (навіть на 6 годинним рейсі не задовбали) . Другі літають з варшавського задупья Модліна до якого ще той квест доїхати (потяг + автобус, або таксі за місто). В тому бараку немає місця, пройшов контроль і вперся в гейт. Я не люблю Райян за агресивний маркетинг на борту. За 2 години польоту мозг виносять начисто. Тому коли мені на зустріч то я краще полечу на Візах. Ціни в них плюс мінус однакові.
І в цих умовах Віз в Варшаві виглядає краще.
О'Лірі ще той звіздабол. Візи роблять, а не звіздять
Відкриття рейсів = витрати, а не прибуток. Скільки вони тих рейсів відкривали та закривали?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
На даному етапі розвитку на єврорейсах вже нажаль немає великої різниці між Wizz та умовним LOT чи Lufthansa, якщо не обирати бізнес клас. Тому при прочих рівних виграє зручність розкладу, доїзд до аеропорта і ціна.
Також не забуваємо, що Виз и Райян на сході Європи використовує фактор України. Велика країна з вже нажаль гигантською диаспорою яка постійно переміщується з/до України + туризм. Після відкриття польотів до України в тій самій Польщі буде спад авіаперевезень.
Відкриття рейсів = пошук нового продукту і клієнта, а не тільки витрати. Якщо відкривають, то значить мають можливості. А як далі буде - того в бізнесі жоден бізнесплан не відповість із 100% точністю.
Також не забуваємо, що Виз и Райян на сході Європи використовує фактор України. Велика країна з вже нажаль гигантською диаспорою яка постійно переміщується з/до України + туризм. Після відкриття польотів до України в тій самій Польщі буде спад авіаперевезень.
Відкриття рейсів = пошук нового продукту і клієнта, а не тільки витрати. Якщо відкривають, то значить мають можливості. А як далі буде - того в бізнесі жоден бізнесплан не відповість із 100% точністю.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість