Пам'ятаю, тут був один, розганяв зраду, писав про те, що "Україні треба розвивати авіаційне повідомлення", а коли йому за це пред'явили, то почав виправдовуватися, що він із Закарпаття і погано розмовляє українською. Потім взагалі зник. Цікаво, що тут вигадає.
Кстати, такой вопрос возник: если налог действует на все вылеты из Германии, то как Визз умудряется продавать Хан-Львов по 9,99? Там же сам налог больше, чем цена билета.
SergeyL писав: ↑06 лютого 2020, 14:17
Кстати, такой вопрос возник: если налог действует на все вылеты из Германии, то как Визз умудряется продавать Хан-Львов по 9,99? Там же сам налог больше, чем цена билета.
Очевидно, разницу они доплачивают из своего кармана. Там ведь еще и аэропортовые сборы есть.
SergeyL писав: ↑06 лютого 2020, 14:17
Кстати, такой вопрос возник: если налог действует на все вылеты из Германии, то как Визз умудряется продавать Хан-Львов по 9,99? Там же сам налог больше, чем цена билета.
Но это ж не значит, что весь борт летит по 10 евро. Доп.услуги все компенсируют, там не дураки сидят и ценообразованием занимаются
SergeyL писав: ↑06 лютого 2020, 14:17
Кстати, такой вопрос возник: если налог действует на все вылеты из Германии, то как Визз умудряется продавать Хан-Львов по 9,99? Там же сам налог больше, чем цена билета.
Но это ж не значит, что весь борт летит по 10 евро. Доп.услуги все компенсируют, там не дураки сидят и ценообразованием занимаются
Да понятно, что со своими тарифами и себестоимостями они могут играться, как хотят. Но я думал, что именно налог будет включен автоматически во все рейсы, как внешнее требование.
Міністр інфраструктури України Владислав Криклій провів зустріч із засновником і головним виконавчим директором авіакомпанії WizzAir Джозефом Вараді сьогодні, 7 лютого 2020 року. У зустрічі також взяли участь очільник Державіаслужби Олександр Більчук і головний фінансовий директор авіакомпанії WizzAir Георге Михалопулос.
Сторони обговорили результати роботи авіакомпанії на українському ринку, розвиток авіаційної галузі України, а також окреслили перспективи розширення присутності компанії на українському ринку.
Очільник Міністерства інфраструктури повідомив, що за 2019 рік пасажиропотоки через аеропорти України збільшились на 18,5% та становили 24 млн 336 тис. чоловік, у тому числі у міжнародному сполученні зростання становить 20 %.
Головний виконавчий директор WizzAir Джозеф Вараді поінформував про плани авіакомпанії щодо присутності на українському ринку та зазначив, що WizzAir готова до конструктивного діалогу.
Владислав Криклій підкреслив, що збільшення частки лоукост авіакомпаній на українському ринку авіаперевезень є одним із пріоритетних завдань Міністерства: «Зростання пасажиропотоків через аеропорти України є важливим показником економічного розвитку. Ми реалізуємо комплекс заходів для подальшого успішного розвитку авіаційної галузі, зокрема, в найближчих планах - модернізація аеропортів у Дніпрі, Ізмаїлі, підготовка проєкту для будівництва аеропорту в Мукачево. Важливим завданням є збільшити частку лоукостів на авіаційному ринку України у 2020 році до 45%. Ми також прагнемо збільшити пасажиропотік на внутрішніх авіарейсах. Для цього ми підготували законопроєкт про скасування ПДВ для таких рейсів, впевнений, що парламент підтримає нас. Це створює сприятливі умови для роботи на ринку України», – заявив Міністр інфраструктури України.
Владислав Криклій запропонував Джозефу Вараді активізувати діалог щодо виходу компанії WizzAir на ринок внутрішніх авіаперевезень та повідомив, що Україна розраховує на підписання Угоди про відкрите небо з ЄС в найближчий перспективі.
Наразі на зимовий сезон ІАТА 2019/2020 авіакомпанії Wizz Air Hungary надано дозволи на виконання регулярних міжнародних рейсів до 13 країн, що є найбільшою мережею маршрутів серед іноземних авіаперевізників, які виконують регулярні рейси до/з України.
Olek писав: ↑07 лютого 2020, 18:42
...в найближчих планах - модернізація аеропортів у Дніпрі, Ізмаїлі, підготовка проєкту для будівництва аеропорту в Мукачево...