Т.е. в 90-е на них летали скоты?!
То, что они старые не дает право их так называть.
Для примера: в новеньких 787 компании Scoot не намного лучше 767 у МАУ
В 90х там был другой салон. В компоновке 2-4-2 в 767 лететь врагу не пожелаешь. Претензия исключительно в этом, без системы развлечений я могу обойтись.
Взагалі, які такі вимоги можуть бути в контракті що їх треба цілий рік допилювати? Проблема явно не з салоном/мельтмедійкою. Значить з планером/двигунами, але ж борт нормально собі літає. Дивина
ну в Экарусах тогда нормально ездили, а как их сейчас называют ?!
Щось мені здається, що проблема зовсім не в літаку. По-моєму в компанії банально немає $$ на оплату четвертого 777( Дай Бог щоб я помилявся!
ноу мані - ноу хані ... а вам тулять лапшу про тех проблеми.
За пів-року можна той літак повністю розібрати, а потім назад зібрати. Тому про технічні причини, як на мене, лабуда якась...
Кто здесь?Lo. писав: ↑08 вересня 2018, 11:02 Поставка четвертого дальнемагистрального самолета Boeing 777-200ER в МАУ, которая была запланирована на третий квартал 2018 года, перенесена на апрель 2019 года.
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... 7_for_mau/
утро субботы, оно после пятницы не всегда лёгкое...Alександр писав: ↑08 вересня 2018, 11:03Кто здесь?Lo. писав: ↑08 вересня 2018, 11:02 Поставка четвертого дальнемагистрального самолета Boeing 777-200ER в МАУ, которая была запланирована на третий квартал 2018 года, перенесена на апрель 2019 года.
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... 7_for_mau/
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість